לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Wolfie The Author


חיים רק פעם אחת, אז למה לא לנצל את זה כדי להציל חיים של אחרים?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2014

Yo-Yo Girl Cop- ביקורת סרט



שם: Yo-Yo Girl Cop

 

ז'אנר: אקשן, מד"ב ואולי קצת דרמה.

 

דמויות ראשיות:

 

Matsurra Aya בתפקיד Asamiya Saki

 

Ishikawa Rika בתפקיד Akiyama Reika

 

*יש עוד דמויות חשובות ודי ראשיות, אבל לדעתי השתיים האלה הן שעושות את הסרט.

 

עלילה:

בחורה צעירה שבורחת מהכלא, נתפסת ונשלחת בתור סוכנת סודית למשימה: מסתבר שבתיכון מסוים תלמידים מפעילים אתר בשם Enola Gay ובו יש הוראות לבניית פצצות. עכשיו מופיע באתר שעון שסופר אחורה. הסוכנים חושדים באירוע טרור שאמור להתבצע כשהשעון יעצור.

אסאמיה סאקי, זה השם שהבחורה מקבלת, נשלחת לתיכון בתור תלמידה חדשה. עליה לגלות מהר מי הפעיל את השעון באתר ומחלק הוראות לבניית נשק לכל דורש, ולעצור אותו לפני שמשהו נורא יקרה.

 

דעה אישית:

אמ... טוב. נחמד בסך הכל. כלומר, זה סרט אקשן די נחמד, ואפילו מביא לתודעה את נושא הבריונות בבתי הספר וההתעלמות של המורים, כך שהסרט די חינוכי.

סוג של.

טוב, לא ממש.

מי שצופה בסרט הזה רק בשביל האקשן והמשחק (הדי מדהים, יש לציין) של שתי הראשיות, יוכל להנות, למרות שלפעמים יש תחושה שהצילום נעשה בחובבניות. בקטעי אקשן רבים, המצלמה קופצת, עולה ויורדת בצורה שמקשה על הצופה לעקוב אחרי המתרחש. 

מעבר לכך ולעובדה שהעלילה עצמה לא ממש ברורה. יכול להיות שהיא כן תהיה ברורה למי שקרא את המאנגה וצפה בסדרה עליה מבוסס הסרט, אבל מי שלא, כנראה ייאלץ לבדוק כמה דברים בויקיפדיה כדי שהסרט לא ייראה לגמרי מופרך. אני לא רוצה לפרט כדי לא לתת ספויילרים לא רצויים, אבל רק אגיד שסצינות האקשן אולי ייגרמו לכם להרים גבה.

אבל אם יש משהו שאהבתי, זה המסר שהסרט מנסה להעביר- יש אלימות לא נורמאלית בבתי הספר, ואם הסרט באמת משקף את המציאות (לפחות ביפן), הרי שהמורים לא עושים כלום כדי לעזור לתלמידים שעוברים התעללות. אמנם לא הייתי מושיבה תלמידים לצפות בו כפעילות חינוכית, אבל בשביל מורים שמלמדים בתיכונים, הסרט יעזור להבהיר את חומרת המצב.

 

דירוג כללי: 6 מתוך 10. אחלה מסר, רק חבל שהצילום לא משהו...

נכתב על ידי , 9/4/2014 23:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמ... כן


אז בגלל הבלאגן הזה שהיה כאן לא יכולתי לכתוב. לא ידעתי מה לומר, ומי שמכיר אותי בטח יודע שהייתי בלחץ לא נורמלי כששמעתי שמתכוונים לסגור את ישראבלוג. לא בהתחלה, בכל אופן, אז המוח המעוות שלי חיכה לאחד באפריל כדי להיות היחידה שלא האמינה למתיחה. אבל העניין נמשך ואז התחילו הלחצים.


אבל עכשיו, כשהכל בסדר, אני יכולה סוף סוף לעדכן אתכם לגבי כמה דברים שקרו לי בחודש המטורף והמפחיד הזה:


1. עבדתי קשה (ממש ממש קשה!) על הפרק החמישי בספר שלי, ועכשיו אני מסיימת לעשות תיקונים אחרונים. את פרק 6, אגב, הרגע סיימתי^_^


2. בן דוד שלי התחתן! והיה ממש נחמד לפגוש את כולם, בעיקר קרובי משפחה שלא ראיתי הרבה זמן, שמסתבר שחוגגים בר/בת מצווה או מתגייסים בקרוב וקשה להאמין שהם כבר לא אותם ילדים קטנים שהיו באים אלינו בחופש הגדול לבייביסיטר. וכולם בכו בחופה. חוץ ממני, לי נכנס משהו לעין.


3. כמעט סיימתי את כל הנקיונות של פסח! נשאר לי רק מדף ספרים אחד, רצפה ולהחליף מצעים. וזהו.


4. היום ביצעתי הזמנה באינטרנט. הזמנתי ספר שבגלל כל מיני סיבות שונות ותירוצים משונים, חיכיתי 4 שנים כדי להזמין אותו, וסוף סוף עשיתי את זה. אני לא בטוחה מתי הוא אמור להגיע, אבל אם יום אחד (ולא משנה איפה אתם גרים) אתם שומעים צפירה יותר מדי ארוכה שמזכירה צווחת אושר- תדעו שהספר בידיי.


5. תראו מה העלו ליוטיובD:





התגעגעתי כל כך... עד היום, בכל פעם שאני עוברת ליד אולם הספורט בו חיכו לנו האוטובוסים של ההסעות, אני נזכרת באותו יום נפלא בו לקחו אותנו מהתיכון להצגה המדהימה הזאת.


מה שמזכיר לי, קבעתי עם חברה שנלך להצגה או לסרט בחול המועד, אז אני צריכה להזדרז ולמצוא משהו טוב.



וזהו. אין לי יותר מה לעדכן. רק אוסיף שבחול המועד בטח יהיה לי הרבה זמן פנוי (כי אני בפגרה מהלימודים, אז אני מתכוונת לעבוד קצת על הסיטקום החדש שליקריצה) מה שאומר, שאשתדל לבוא לכאן הרבה ואולי אפילו לחטט קצת אצלכם.



וואו, בקריאה שניה, ממש רואים שאני במצב רוח טובXD


 

חג שמח לכולם! חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי , 7/4/2014 23:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWolfie The Author אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wolfie The Author ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)