לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Wolfie The Author


חיים רק פעם אחת, אז למה לא לנצל את זה כדי להציל חיים של אחרים?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

לוויה למלכה


אני כותבת עכשיו קטע לספר שלי. המוות של המלכה והלוויה שלה. אני לא יכולה לפרט יותר מזה, כי זה חתיכת ספויילר, אז רק אגיד שזה קשה. מאוד. כי הלוויה אמורה להיות ארוכה וטקסית ואמורים להופיע בה לפחות שלושה שירי קינה, שאותם אני צריכה לכתוב. אז אני נעזרת באוסף הסאונדטרקס המדהים של Rooftop Prince שעוזר לי להיכנס לאווירה:

 


כמובן שאמורים להיות שירי קינה יותר... איך לומר, שהנתינים של המלכה זועקים לשמיים מרוב עצב על מותה. בזה קאנה עוזרת לי:

אז... כן, אני מתקשה קצת^^"


בקרוב (אני חושבת שמחר) אני מתחילה את 1 Liter of tears, מה שאומר שבקרוב מאוד אהיה בדיכאון אימתני, ולכן הביקורת שהובטחה לא תפורסם היום. כן, החלטתי לחכות איתה כדי שיהיה לי מה לפרסם במהלך הימים האלה בהם ארצה למות מרוב עצב^_^



ובלי קשר, גילית שיש חלק באוסף התוכניות הנוסטלגיות ש... טוב, כמעט לא התחלתיO_O אז החלטתי להשתמש בו לרגיעה מהסדרה הקשה שאצפה בה בקרוב (מחר, בלי תירוצים!) ואני מקווה שבקרוב גם אפרסם אותו.


תראו מה מצאתי!

עושה חשק לצפות שוב בפוקימון. אבל לא אעשה את זה. לא עכשיו לפחות. יש לי מספיק פרוייקטים על הראש גם ככה...

 

והנה דרך כיפית ללמוד שפות בקטנה:

אם מקשיבים לזה ברצף הרבה פעמים, אפשר ללמוד מילים בשפות שונות. אז, השפות שאני מבינה: אנגלית (כמובן), ספרדית על שלל ניביה, קצת יפנית, פורטוגזית ופורטוגזית ברזילאית  ומסתבר שהצלחתי להבין די יפה את האיטלקית וטיפה מהקוריאנית. ועוד שפה הזויה כזאת... איך קראו לה? אה, כן, עבריתקריצה 


אז סיימתי כאן. אני מקווה שהסרטונים האלה יהוו התנצלות מספקת להיעלמותי הדכאונית שקרבה ובאה (מחר, לעזאזל! כבר בא לי לבכותעצוב)

נכתב על ידי , 25/5/2014 18:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט עדכון ותמונות!


הי... לא הייתי כאן הרבה זמן כמו ששמתם לב... אבל זה בגלל העבודה. וגם בימי הזיכרון אני סובלת מדכאונות ומחרדות קיומיות, אז החלטתי לקחת הפסקה קלה מהבלוג. אבל חזרתי, ואני כאן עם תמונות!

פעם ראשונה שאני מפרסמת כאן תמונות מהחיים הפרטיים שלי, לא?OO



נתחיל מהסיבה העיקרית שלא הייתי כאן: לכבוד יום הולדתה של הבת הצעירה של בת דודה שלי, נתבקשתי להכין לילדה עוגת יום הולדת. והנה התוצאה:

לא רואים עליה, אבל מתחת לכל הקרם, זאת עוגת קטיפה אדומה. אני אישית, לא מרוצה מהתוצה, אבל הילדה אהבה את זה. טוב, היא בת 4. והיא לא פרפקציוניסטית. ולפני שהתחלתי בעבודה, קיבלתי מידע מודיעיני על כך שהילדה אוהבת אדום, אז... הבנתם את הקטע.

אגב, זה נראה כאילו הקישוטים עקומים, אבל הם לא. זאת המצלמה שלי. צילמתי בנייד. כן, אני עלובה.



והספר Battle Royale הגיע אליי! יאיי!


לא, עוד לא התחלתי לקרוא בו, כי יש כמה ספרים לפניו ברשימה. אבל זה לא משנה, העיקר שהוא כאן ^_^


וסתם שתדעו, לפני חצי שנה הייתי בסדנה לבצק סוכר. ניסיתי להכין ילדה מבצק סוכר כדי להעמיד על העוגה ההיא, אבל היא יצאה יותר מפלצת מילדה. אני צריכה להתאמן...


בכל אופן, המעוותים שעשיתי בזמנו בסדנה:


אכן, תמונות קשות. ואם נדמה לכם שהם לא ממש מעוותים, אז אתם כנראה מסתכלים על חלק שהמורה עשתה.


ולנושא קצת יותר משמח, הספר שלי!

כן, אני מתקדמת איתו די יפה. אמנם הגעתי רק עד פרק 8 בפרקים כתובים, אבל אני יודעת מה הולך לקרות בהמשך, שזה מצויןקריצה


אמ... מה עוד? אה! קצת בעלי חיים:


תכירו, החתול מהתחנה.  הרג אותי עד שהשגתי את התמונה הזאת; קוצים בתחת יש לו.

בחורף, הוא היה יושב בתחנת האוטובוס כשהייתי נוסעת למורה לכתיבה. היה כיף לשחק איתו. לא ממש רואים את זה, אבל הוא גור. תתרכזו טוב, אפשר לראות את זה.


עכשיו הוא כבר לא בתחנה, אבל אנחנו מאמינים שמישהו אימץ אותו. זה הגיוני, כי הוא כזה עדין ומתפנק וחמוד*_* ולא יצא לי להפגיש אותו עם קווין, וזה מעצבן><



תכירו, הכלב שלי. קווין, קווצ'וק, חמוד, כלב טוב, פרצוף של כלב וכן הלאה. אתם יכולים לקרוא לו איך שאתם רוצים, זה לא באמת משנה כל עוד אתם מוסיפים את המילה "קח" ומעמידים פנים שיש לכם משהו ביד.


וכן, הוא מבוגר. בן שש. מה שאומר ששנה הבאה נקרא לו גם "סבא'לה זקן" או משהו בסגנון...



אמ... וזהו, אני חושבת. אה! אמ... כן, בקרוב אני מתחילה את 1 Liter of tears, מה שאומר שאני הולכת להיות בדיכאון נוראי. עמכם הסליחה על היעדרויות כאלה או אחרות, או פוסטים מדכאים שיתפרסמו בתקופה הזאת.


כמעט שכחתי!

השבוע צפיתי ב"אביר האפל" (כן, באטמן) וחשבתי לי... נכון שהרבה חושבים שהג'וקר פסיכופט וצריך לאשפז אותו, אבל אני חושבת שמי שצריך אשפוז זה באטמן. לא כי הוא מטורף, כי לדעתי הוא חייב טיפול דחוף לדלקת שיש לו במיתרי הקול.  כי רק מלשמוע  אותו מדבר, כואב לי הגרון.

ובאותו נושא, דיברתי עם אבא שלי על באטמן (הוא כמובן חשב שאני מתכוונת לספיידרמן), ואחרי השיחה הזאת... הייתה לי עוד מחשבה: נכון שלספיידרמן יש כוחות של עכביש, אבל בכל זאת, הקורים שלו באים מסוג של מכשיר שהוא מחבר לזרוע שלו והוא מייצר אותם באופן מלאכותי?

ונכון שלעכביש אמיתי יוצאים קורים מהתחת?

אז מה יקרה אם יום אחד לספיידרמן ייגמרו הקורים המלאכותיים שלו? O_O

זהו, אני סיימתי כאן. בפוסט הבא (אני מניחה) תהיה כאן ביקורת לספר שקראתי, אז... יש למה לחכותD:

או שאין, זה כבר תלוי בכם ובהרגלי הקריאה שלכם...


וכמובן, אם משהו לא בסדר עם התמונות, בבקשה תגידו לי:)

נכתב על ידי , 4/5/2014 22:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWolfie The Author אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wolfie The Author ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)