לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2013

לפחות אני לא מדבקת


אתמול הייתה הבגרות האחרונה לתקופה זו.

זה גרם לי לחשוב עד כמה אין לי שום הרגלי למידה.

ליתר דיוק, הבגרות שלי בהיסטוריה א' גרמה לי לחשוב על זה.

היא הייתה קלה נורא.

וכל הלימודים שלי כללו לקרוא את המיקודית פעם וחצי. אבל זכרתי את זה.

נכון שגם כתבתי סיכום, אבל...

 

אז ארץ הפסטה ארץ הזיתים וארץ הבלונדינאצים קיבלו עצמאות מדינית, והיהודים כזה "היי, אנחנו רוצים ארץ ערסים אשכנזים!!!!!!!" אז הרצל החליט שלגמרי צריך ארץ ערסים, ושהוא יעשה הכל כדי שתהיה ארץ ערסים! אז הוא עשה משהו עם באזל, בו הוא היה כזה "ציונים^&*%*&^#%@ תהיו ציונים^&%)@#$ תפיצו ציונות ותפעלו למען הציונות!!!!", וזה היה ממש אחלה כי זה גרם לכולם להיות "יאי, בואו נקים מדינת יהודים בארץ ישראל!". 
אבל כולם שנאו את הרצל, ויהודים.

גם הקיסר הגרמני, גם שליט האימפריה העות'ומאנית, גם אנטישמי רוסי וגם בריטי לא רצו לתת צ'סטר.
אבל פתאום, בריטים היו כזה "היי, בואו נתן ליהודים את אוגנדה!"
הרצל היה כזה "יאי! פתרון זמני כדי שלא ימותו יהודים כי הורגים אותם בכלמקום!"
מקס נורדאו, אהובו של הרצל, היה כזה "זה חשוב! מקלט לילה ליהודים!!!"
הרב יצחק ריינס, שכנראה היה לו משהו עם טרומפלדור ושעשיתי עליו עבודה בכתה ח', היה כזה "יאי! יהודים לא יתבוללו וישמרו על יהדותם!!!"
והם היו גם כזה "להכין את היהודים לישראל!"
וכמובן "בריטים ♥ נעשו כל מה שתאמרו לנו. היו שליטינו לעד."
אבל כמה אנשים היו כזה "מה?! אבל יהוה הבטיח את ישראלללללללללללללללל"
והאנשים החכמים יותר מהם היו כזה "DUDE, אין לנו כסף להקים מדינה ואז להקים מדינה אחרת"
אבל בסוף הרצל מת והבריטים בכלל שינו את דעתם :(
כן.

שתי נערות יושבות באוטובוס.
שתיהן חוזרות מאותה הבגרות, אל אותה העיר.
שתיהן יושבות ליד החלון, מושב מאחורי מושב.
שתיהן, כנראה, חושבות על האנשים שהתאבדו לפני שנה.
מממ... זו סוגיה מעניינת, אבל אני לא יודעת איך.

אני שוקלת לכתוב פוסט עם הצעה לדיאטה שלפחות לא תהרוג אף אחד. 
אני ממורמרת.
BLADES OF GLORY ירד.
הלכתי לראות אותו בפעם השלישית.

 

נכתב על ידי underage , 11/2/2013 11:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של underage ב-16/2/2013 20:55




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)