לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2013

קיצור תולדות האומללות


לפני 363 ימים...

 

לפני 5 שנים ויום הסיעו אותי לבית הספר ביום בו הייתי חולה, באמצע יום הלימודים, רק כדי שאקח דפים כלשהם מהמגירה שלי. ורגע... לא. האם אלה היו שש שנים ויום? או שמא הלוקרים והמגירות התקיימו במקביל? סוגיה מעניינת, כעת, כשאני נזכרת. בדרך החוצה מהכתה, התקופפתי ואמרתי לחברה "יום הולדת שמח". אני חושבת שאלה היו שש שנים, אחרי הכל.

ואילו היום, שמי ה-לא-טוב-בכל-מקרה-עקב-חוסר-אכפתיות-מובהק-התבדלות-תמידית-ומעשים, ספג עוד מכה עדינה מידי [AS IN ידיים שמקלידות על סמארטפון] מישהו. הסיבה היא יום הולדתה של אותה כבר-לא-חברה, אותו היא תחגוג בקרוב. עניין טיפשי כל-כך, הזמנות לארועים בפייסבוק.

ובאמת - להופיע למסיבת יום הולדת, שעם אף אחד ממשתתפיה לא דיברתי קרוב לשנה, זה מעשה תמוה ולא הגיוני. ועם כל אהבתי למעשים תמוהים ולא הגיוניים, לא עכשיו.

להגן על שאריות שמי בקרב הילדים-אנשים האלה היה חסר טעם. הרי אינם יודעים אפילו את הדברים הפעוטים ביותר בחיי.

עם זאת, העלתה בי חיוך העובדה שמספר אנשים עדיין לטובתי. 

 

לפני ארבע שנים ואחת עשרה חודשים שלחתי מייל.

אך רגע, כיצד זה יתכן? הרי... ובכן, אני מבולבלת. 16.3.2008, לעזאזל, תספרו בעצמכם. 
מייל זה, על כל תוכנו, וכל הבא אחריו, הם סיפור לא גמור כלל וכלל. אך מצב זה לא יכול להמשך לנצח. יעברו חודשים רבים, שנים אולי, ואשב לידה שיכורה ומשועשעת... אומר בחיוך "חציל ורוד". 

"שיחה מדומה בסקייפ" זו פארודיה נפלאה. כמה חבל שהיא נכתבה על ידי ילדות קטנות. 

 

לפני חודש נמלאתי חרדה מהמחשבה שיעברו שלושה שבועות. לפני שבועיים גיליתי שזה הרבה יותר גרוע, ושאצטרך לחכות עד מחרתיים.
כעת, אני חושבת על זה שלא אראה אותו אולי עוד שבוע. אולי עוד שבועיים. אולי עוד חודש.

אני לא מהאנשים שיכולים להסיח את דעתם בדרך כזו או אחרת.

לא.

אני מעדיפה להקפיא הכל. 

 

נכתב על ידי underage , 16/2/2013 21:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של underage ב-2/3/2013 18:57




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)