לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

נגמר


החלום שלי בלילה שעבר היה רע.

והוא היה אמיתי. שוב. יותר מאי פעם.

חלומות לא אמורים להיות הגיוניים. לא אמור להיות בהם רצף ארועים מציאותי. 

ואם כבר, הם לא אמורים להגמר רגע לפני שנעשה יותר טוב.

 

כבר לא פוחדת מעניין הבגרויות.

עברתי את ההן, אז אעבור גם את אלה.

לפני שנים אמרתי למישהו שאקבל יותר ממנו באנגלית.

אבל אני לא. אותו 95. 

 

לא אופייני לי להתקשות להבהיר עד כמה רע.

ולבכות ולמצמץ באולם ארועים זה מוגזם.

ושכחתי למה ממש ממש מהר. 

 

אני צריכה ללמוד לסלוח.

אני לא יודעת לסלוח אפילו לא קצת.

אני אולי האדם הכי שומר טינה שאני מכירה.

וכנראה לעולם לא אשמע התנצלות.

וכנראה אני גם לא רוצה.

 

אני אפילו לא יכולה לכתוב חיבורים בגרותיים.

אני מעולה בחיבורים בגרותיים.

צריך לתת לי עליהם ציון מלא רק כי הם מקסימים כל-כך.

 

אני לא אוהבת את הסוף של יער נורווגי.

או שאני לא אוהבת את ההתחלה שלו.

אם ההתחלה הייתה שונה, לא הייתי יודעת שיש דברים לצפות להם.

והספר איטי נורא, אבל אני אוהבת את מידורי. ואת הסטוצ'יונר. 

"תנחש למה". עכשיו, תקרא את השורות האלה, תמצא את התמונה.

"אמרתי בחיוך". תציין אחרי שעשית את הנ"ל. 

 

אני אוהבת חבורות אנשים.

האני אנד קלאבר סטייל. 

אני רוצה כזאת, קצת. יש מתנדבים?

כל-כל-כל האנשים שקרובים אלי לא מכירים אחד את השני.

מממ.... תפסיק להעלם לי כבר. זה עדיין גורם לי להרגיש חרא.

 

אני אוהבת את קלארה והכל, אבל מה לעזאזל דוקטור.

BE AWESOME AGAINNN.

כלום לא יתעלה על 6X08 אבל.

כי THE FINAL QUESTION לא נכונה, אז כל 6X01-6X02 הולכים לעזאזל.

 

אני לא רוצה להיות לבד אפילו לא לרגע.

 

נכתב על ידי underage , 16/4/2013 02:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)