לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

5/2013

אז, שוב, 2008.


מובן שזה יגרום לי להסמיק. אני לא יכולה לעכל את הזכרונות האלה. אני לא יכולה לסבול את העולם הורוד והפתטי-פתטי שהתקיימתי בו. 

זה היה הרבה יותר מתמימות, זה היה עיוורון מוחלט. וברור שזה היה כך. הייתי היצור הכי נאיבי שיש. 

ושנים אחרי... היא כתבה סטטוס בפייסבוק, הזכירה שמות. השמות האלה. ואני התחרפנתי. והיה לי ממש קשה לנשום. 

זו כמעט אשליה, בשבילי. סרט. אני לא יכולה להתייחס אליהם כאל בני אדם, שגם היום חיים והולכים ונזכרים מדי פעם במה שהלך שם. זה נעלם. אני לא מסתכלת על זה יותר. ויש הרבה-הרבה דברים מתועדים. אבל אני כבר באמת מעבר לכל זה. אז אולי אם מישהו יקרא לי "ליסה" אני אקפא, אבל...

וזה רק צד אחד. זה הצד האמיתי. זה הצד שהתקיים ושלא אכחיש בכל מחיר. נכון, זה היה טיפשי וילדותי נורא, אבל הייתי ילדה והייתי טיפשה, אז אין פה שום דבר מפתיע. אם אצטרך לדבר על זה אסמיק ואשפיל מבט. 

ויש, כמובן, את הצד שאכחיש. אשרוק בנונשלנטיות מזויפת ואסתכל הצידה, בזמן שהציפורניים שלי ינעצו בכף היד. כי זה היה אכזרי וזה לא היה הוגן ואין לי תשובות. אני לא מהאנשים שעוברים הלאה. אף פעם. לעולם. אנשים שמכירים אותי עכשיו מחויבים לפרוץ בצחוק אם אספר להם על זה. השימוש הלבבי שלי למילה "פדופילים" הרי... 

 

נכתב על ידי underage , 17/5/2013 14:02  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Faust ב-20/5/2013 09:47




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)