לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

5/2013

תופעות


"שברתי אצבע, חרא לי :("

-"לא נורא, זה לא כזה חרא, שברתי את כל הצלעות ואתה לא רואה אותי מתלונן."

"אה, כן? אבל אתה לא שברת אצבע בזמן שפורצים לך לדירה!"

-"ואתה לא שברת צלעות בזמן שדורסים אותך עם האוטו הגנוב של עצמך!"

"לפחות שני ההורים שלך חיים, לעומת שלי שמתו אתמול!"

-"לפחות אמא שלך לא יושבת בכלא אחרי שרצחה את אבא שלך!"

"לפחות אבא שלך לא היה אלכוהוליסט!"

-"אה, כן? שלי היה מכור להרואין!" 

 

אני נורא אוהבת את הנטיה של בני האדם לעשות את זה.


היכולות הקוגניטיביות שלי על הפנים. אני בקושי מצליחה לקרוא. משפטים נעלמים לי ואני מדלגת עליהם וזה נעשה ממש חרא. לא מסתדר טוב עם למידה לבגרויות.
אם כבר בגרויות, הזאת בתנ"ך אומללה. זה באמת חשוב יותר מביולוגיה או פיזיקה? זה באמת באמת חשוב יותר שאדע מה נבוכדנאצר עשה לפני אלפיים חמש מאות שנה [זה לא שהם לומדים לקח -כלשהו- מהארועים ההם] מאשר שאדע איך פועל כוח המשיכה, או מה שלבי ההתפתחות של עובר? באמת? באמת באמת באמת? כל-כך חשוב יותר שאחד מהם זה מקצוע חובה והשניים האחרים לא? דאמנ, אני שונאת את החינוך במקום הזה. 

נכתב על ידי underage , 21/5/2013 12:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של underage ב-21/5/2013 14:36




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)