לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

5/2013

קצת שונאת את ההבנה


שבטן שטוחה זה חשוב. 

זה לא עניין של משקל, כבר השלמתי עם העובדה שהוא עלה. אלה בעיקר חזה ותחת. 

אבל אין לי שם אף שריר ראוי לשמו, ואני לא מרוצה מזה. 

כפיפות בטן זה כואב מדי. יש לי טראומות משיעורי ספורט בכתה ח'. 

 

קשה לי להבין מה אני מרגישה.

מצד אחד, אני רואה שוב את זה. ובשנים האחרונות אני נמנעתי מכל דבר שהזכיר לי דברים כמו "חלומות" בעקשנות יתרה.

מצד שני, אני לא בטוחה שאני מבינה איך מחייכים עכשיו. ואני בקושי כותבת. 

 

אני חושבת שאני צריכה את החודש הזה. חופש. להיות חצי-כלואה בבתי מלון שונים, לפחד לטייל במקומות שמעולם לא הייתי בהם. בקושי לגעת במחשבים או בבני אדם, חוץ ממנו. מי צריך לעשות בגרויות כשיש #SWAG? 

 

מעולם לא שיחקתי הוגן. אני אוהבת לנצל כל יתרון שיש לי. להשיג את אלה שאין. 

אז אני מקבלת את העובדה שהם לא אוהבים אותי. הם לא יודעים כלום, אבל הם ראו מספיק בשביל לשפוט.

נקמנות של "יש לי תעודת בגרות שנה לפניכם" זה לא טוב. במיוחד לא עם הציונים האלה.

 

אני לא צריכה להוכיח כלום לאף אחד. 

נכתב על ידי underage , 30/5/2013 01:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של underage ב-30/5/2013 16:53




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)