לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

שוב חמש בבוקר


קראתי את הפוסט הזה בתקווה שהוא יגרום לי להרגיש יותר טוב. 

אני לא יכולה לסבול את הימים בהם הוא חולה. זה מדכא מדי. מה גם שכשהוא יבריא כנראה יהיה לי מחזור. פפף.

כיבו הרגע את מנורות הרחוב. אני עדיין מתה על הרגע הזה בו הכל הופך מכתום לתכלת. 

גם אם יאיימו לרצוח אותי לא אצליח להזכר באיזה תאריך הייתה הבגרות בתנ"ך. דיסוציאציה דאמיט. בלי קשר לזה שאני לא לומדת בשיט לבגרות בספרות.

ויש לי את הפוטנציאל הדרוש, כי אני שמה לב למליוני דברים שפלורה וינצקי השמיטה מהמיקודית ושלדעתי הם חלק ענק ביצירות. אבל הבגרות בנויה בצורה מפגרת.

לא יאמן כמה קשה היה לי להכריח את עצמי להתקלח היום.

ואז, לפני כמה שעות, ג'וק תיפס לי על הרגל. ליטרלי. 

העובדה שאני לא מצליחה לחבר משפטים רציפים לא מוצאת חן בעיני. בכלל.

כרגע שמתי לב שיש לי קופסת נורופן שלמה ליד מסך המחשב. לפני איזה שלושה [כתבתי שלוש בהתחלה. אבל לשון ב' בקרוב וכאלה.] שבועות חיפשתי נורופן. המפף. 

הכלב שלי נורא נורא הזדקן בחצי השנה האחרונה. זה מפחיד. 

אני רוצה לארגן מסיבה ביתית עם 20-30 אנשים שמכירים אחד את השני טוב ועושים דברים כיפיים. מגיל 6 לא יצא לי לחגוג יומולדת כראוי. 

הציפורניים שלי שבורות ומתפצלות ומעטים הדברים שמדכאים אותי יותר מזה. 

אפילו העובדה שאני לא מצליחה למצוא את עצמי במצב מזוכיסטי מספיק כדי לתלוש את מה שיש לי על הרגליים מדכאת פחות.

אני גם לא ממש יכולה להתרכז מספיק כדי לכתוב. אולי זאת רק השעה. 

נכתב על ידי underage , 7/6/2013 05:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טוב לי כשרע ב-7/6/2013 11:18




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)