לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

מעניין כמה זמן לא ראיתי אותך


נכתב עבור

חשבתי על זה עכשיו, משפשפת את השולחן עם חומר ניקוי כחול (אחרי ששפכתי עליו סירופ).

נזכרתי טוב-טוב בעצמי עם קארה, נוסעת הביתה בליל נובמבר, אחרי חזרות. וכשהייתי בדרך קיבלתי סמס ממך, או שאולי התקשרת, והפסקתי לנשום לרגע.

קבענו להפגש. ליד התחנה המרכזית, ברגע בו אגיע אליה. ולעזאזל עם זה שהלילה מתחיל ואמא יודעת טוב שאני אמורה לחזור כבר.

קצת נאבדתי, ואז הלכתי איתך, וזה היה רגיל למדי.

ירדנו לשם בלי לחשוב הרבה. היה קר.

המעיל הארוך נראה מתאים במיוחד לקארה. אהבת את זה. אותי, ככה.

ובגלל שבאותה התקופה הצלת אותי ממנו יום אחרי יום, ברור לגמרי מה עשינו. היה לי טישו בתיק שהתגלה כשימושי במיוחד.

ריח הקאמל שלך בטח נספג בשיער ובמעיל שלי, אבל לא דאגתי מזה במיוחד.

וכשעלינו חזרה היו לי שיחות שלא נענו מאמא. ואמרתי לך דברים מטרידים למדי. 

 

הייתי זקוקה לך אז, והיית חתיכת בן-זונה ע"פ סטנדרטים מסוימים. 

אי אפשר להתעלם מתחושת הניצחון הקטנה כשבפעם האחרונה בה ראיתי אותך, מתי שזה לא יהיה, ראיתי אותך סובל פיזית מחוסר היכולת לגעת בי.

הגלגל מסתובב וכל זה.

קצת מעניין אם אתה עדיין עם חברה שלך. 

אנשים מעכשיו אפילו לא יודעים עליך. כלומר, בקושי. לא מודעים לזרם החשמלי שעבר בי כשנגעת בירך שלי. לשיחת הטלפון מחברה שלך שקטעה אז דברים...


זה עובד ככה. זה די והותר זמן בשביל שאנשים שהיו חשובים כל-כך יהפכו לצל. 


 

נכתב על ידי underage , 9/8/2013 21:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)