לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

9/2013

CRAP, WHAT DID I DO?!


'תאמת, לא האמנתי שיגיע הרגע בו אשנה - אפילו בקצת - את שם הבלוג והתיאור שכתבתי ביום הראשון.

אבל עבר זמן וזה פחות רלוונטי ולגרום לאנשים לחפש מילים בגוגל כי אף אחד (אולי חוץ ממך, STOP WITH THOSE GODDAMN FANCY WORDSSS) לא יודע את משמעות המילה הזאת זה מתנשא וכיף למדי. 

זאת מילה טובה, באמת. אני אוהבת אותה. זה גם שיר טוב. ואנימה(מות. יותר מות.) טובה. היא מתאימה לי.

 

טיפשים האנשים שמתלוננים על יותר מדי סקס ב-nisemonogatari. 

זה לא 50 גוונים של אפור וזה לא אצ'י, ואפילו אם הם אכן מעט הגזימו זה לא מפריע במיוחד.


 


 

התיבה וכל זה.

באמת הטרידו אותי כל הסטטוסים בפייסבוק.

זה הגיוני לוותר בגלל סכסוך אישי עם מישהי שלעולם לא תסתדר איתי? (לי אין בעיה, אני חושבת שהיא ממש מגניבה. הייתי יהירה הרבה יותר ממנה אם היה לי חצי מהכשרון שיש לה.) 

זה לא משנה שזה היה בדצמבר, לפני יותר משנה וחצי, מה שהייתי צריכה לענות לה עדיין צרוב.

צורב.


 

או שהכדורים קודם יעלו לי את הברזל ואז יהרגו אותי,

או שהכדורים קודם יהרגו אותי ואז יעלו לי את הברזל.

Either way, I'm dead.


 

חסרות לי 4 נקודות באזרחות בשביל בגרות מלאה. (ואיזה 20 בספרות. חיחי. זה היה תזמון רע להתמוטטות עצבים)

פאקינג4נקודות.

אבל מתחשק לי לעשות 5 במתמטיקה וזה זמן טוב.

רק שאני לא יכולה ללמוד ל-5 במתמטיקה לגמרי לבד. אני גרועה במתמטיקה.

אז אקנה מיקודיות ואלמד ל-4 ואעשה 4. כי בא לי.

ובאותה הזדמנות, אוציא 85ים באזרחות וספרות. שווה לנסות ללמוד מדי פעם.


 

A smart one won't tell, an idiot won't notice.

נכתב על ידי underage , 5/9/2013 19:33   בקטגוריות enc  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)