לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

9/2013

לרקוד מעט לפני אחת בלילה


אודישנים. שוב. 
BAD APPLE זה אחד השירים האהובים עלי אי-פעם, אם זה לא היה ברור עד עכשיו, מכמות הפעמים בה הוא הופיע כאן. 
ראיתי את הריקוד הזה בביצוע אחר לפני לא מעט זמן. מעולם לא שקלתי ללמוד אותו.
אבל הביצוע שלה הוא הכי טוב שמצאתי עד עכשיו (SHE'S NOT EVEN ASIAN!) ואודישנים, אז...
הגוף שלי ספוג בזיעה. השיער שלי ספוג בזיעה. הגרביים שלי ספוגות בזיעה. הגבות שלי ספוגות בזיעה. הציפורניים שלי ספוגות בזיעה, לעזאזל. 
הרקדניות פה יציצו בזה ויחשבו "אה, קטן עלי". זה מה שאני עשיתי.  
המעטתי בערכם של הריקודים האלה. כמה חלקים שנראים פשוטים מבלבלים לגמרי, והמהירות בקטעים מסוימים לא אנושית. אין פלא ש-90% מהאנשים (כולל הכוריאוגרפים המקוריים) מחפפים ברוב התנועות. 
אבל זה כיף. כלכך. כלכךכלכך כיף.
התגעגעתי.
הייתי יכולה להמשיך ככה שעות אם היה לי פאקינג מזגן בחדר. 
עריכה, 2:30 - שכחתי. גם האוזניות שלי ספוגות בזיעה.
אלוהים, סלח לי על כל חטאי וצור מכשיר מיוחד שמחזיק את האוזניות על הראש גם בסיבובים ובקפיצות. 
הלכתי להתקלח.
נכתב על ידי underage , 14/9/2013 00:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)