לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

10/2013

Guilt || A stake right through the heart


"תוד- אני מצטערת..."

 

-"המפף, את באמת מתנצלת לעיתים קרובות. אבל מה הרציונל? את מתנצלת בגלל שאת מרגישה שעשית משהו לא בסדר... או בגלל שהבנת את הרמז ש'זה מצב בו אני צריכה להתנצל', כאילו קראת מתוך תסריט? אני תוהה, מה מהם הסיבה? שותקת, הא? ובכן, אני לא אחת שיכולה להעיר על כל זה. גם אני שתקתי כך די הרבה זמן. חה-חה. חה-חה-חה. חה-חה-חה-חה-חה-חה-חה."

 

בלי שיכולתי לעמוד בפני זה, שאלתי שאלה. 

"א-אמ... מ-מה כל-כך מצחיק?"

 

-"מצחיק...? המפף, אין שום דבר מצחיק. צחקתי רק בגלל שהשלמתי עם עובדה. רק על ידי-זה שאת נרעדת כך, אנשים מאבדים את הרצון להרוג אותך. זה בטח נחמד, כשיש לך את היתרון הזה."  

 

"א-אין לי יתרון בכלל"

 

-"המ? באמת? אנשים לא נחמדים כלפייך רק בגלל שאת נשארת שקטה? אנשים לא חושבים שאת חכמה רק בגלל שאת נשארת שקטה? אפילו אם את נכשלת, אנשים לא כועסים, נכון? אפילו אם את משקרת, אנשים לא סולחים לך?"
 

"ז-זה... הכחשה שאני מרגישה כאילו אני סוחטת החוצה זה בדיוק מה שאני שונאת! זה בכלל לא יתרון. דברים כאלה הם לא יותר מהתבדלות, ו-ואני..."  אבל היא לא הקשיבה בכלל-


-"כשאת בצרה... מישהו לא עוזר לך בלי שתבקשי? אם היית בסכסוך, הם מניחים שאת הקורבן... המפף. חשבתי שאת משחקת את התפקיד בכוונה, אבל זה לא נראה כך. מה שאומר שאת מתנהגת כך בצורה טבעית, בלי מאמץ מיוחד, עם החומד הזה... 'חמודה בצורה טבעית'. דרך-אגב, את במקרה יודעת איך קוראים לישויות כמוך ביפנית? קדימה, זאת הייתה שאלה, את יכולה לענות עליה."

 

"א-אני לא יודעת. אכזרי?"

 

-"שטני. אני רק אומרת, את מפלצתית יותר ממפלצות אמיתיות. חה-חה-חה. לא, לא, זה בסדר. סליחה. אני מצטערת. דיברתי בצורה מחמירה מדי. על מה אני מדברת עם בת אנוש פשוטה? את יכולה להשאר בדיוק כפי שאת. המשיכי לחיות כפי שאת חיה עכשיו. לא אכפת לי. חיי כך, ומותי כך. ובצורה הזאת, את יכולה לגרום לו לדאוג לגבייך לשארית חייך. טוב בשבילך! שאת במקרה חמודה..." 



 



מונוגאטארי 2, סנגוקו מדוזה, חלק 2. 

היה שווה את ארבעים הדקות שהעברתי בלתרגם את זה, רק כדי שאוכל לשים את זה כאן. 

המשמעות של זה חדרה עמוק מדי. 

אני רק אשפיל את עיניי, אתן לשיער לכסות את תווי הפנים שלי, עד שהם יתייאשו.

נכתב על ידי underage , 29/10/2013 10:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Tondeiru Tori ב-29/10/2013 14:56




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)