לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

11/2013

התעוררתי לפני חצי שעה.


הכל היה חשוך לגמרי, וחשבתי "יאי, עכשיו בערך חמש בבוקר ואבקש מאמא להכין לי תה". ממש רציתי תה. אז שמתי לב שהפלאפון מהבהב, וכשלקחתי אותו, שהשעה 16:40. הא. 

רק אז נזכרתי שהלכתי לישון בערך בשבע ושאמא התקשרה אלי בערך באחת להזכיר לי לאכול. 

וכשהלכתי לקומקום גיליתי שיש בו משהו חשוד ושאני לא יכולה להכין תה

;.;~ 17:43~ יש לי תה! אמא 3>

 

סוף-סוף מישהו שמעריך את הגאונות של התרגיל הקטן שלי

הנואש.
"ממש לא כיף לעמוד בין הפטיש לסדן". 
שמתי לב לזה גם שלשלום, רק שלא אמרתי כלום עד אז. 

 

בעיות נאמנות
הייתה לי חברה והכרתי דרכה ידיד שלה והידיד הנ"ל די רצה אותה ובחרתי לעזור לו. 

על חשבון לשקר לה ולהסתיר ממנה דברים ולעשות דברים מאחורי הגב שלה.

בעיות נאמנות

כשלא ברור שאין סדן או צורך לבחור צד, כי הצד שלך קבוע מראש.

בעיות נאמנות

להתחבר אל מישהי שהחברה הכי טובה שלך שונאת.

 

הנאמנות הזאת.

"ותתנגד אם אנסה להפשיט אותך".

כי זה באמת היה כיף, אז. 

 

הו. נזכרתי. מה היה החלום ההוא שאחריו חשבתי שחמש בבוקר.

הממ.

 

משישי עד ראשון.

טעימה מחיים שהיו יכולים להתקיים? 

נכתב על ידי underage , 27/11/2013 17:09   בקטגוריות enc  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של underage ב-27/11/2013 18:27




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)