לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

1/2014

חלום; פורנו


יש לי זין בתוך הפה. יש לי מול העיניים רשימת דרישות. ואני עושה את מה שכתוב שם, בלי לחשוב יותר מדי. הוא גומר. 'מושלם'. השני. רשימת דרישות אחרת. אני מבולבלת.

במיטה ליד שוכב OC איתו הזדיינתי עד לפני חמש דקות, אליו ברחתי מהראשון שלי. גרסה אחרת שלו, כמובן. יש לי סמסים עם איומים חדשים מהראשון, לגביו. {הראש שלי הפך את הראשון שלי למפלצת, מזין אותי בפחד שלא חשבתי שקיים.}

אני עומדת מול מנהל המקום, MOE, עם החצאית שלי והירכונים, ושפת הגוף שלי... moe, בזמן שאני שואלת לגבי העניין הזה של תור לא מתוכנן של גברים שרוצים. 'אשלם לך על זה, תמשיכי'. מבולבלת. 

 

בין לבין כשהלכתי לביתו של OC שהיה קרוב מאוד לביתו של הראשון היו על המדרכה כמויות ממש חשודות של גופות תינוקות וחתולים. 

די בטוחה שאין על מדרכות כל-כך הרבה גופות כשהולכים עליהן. חבלים. טיפוס. שולחן שיש עליו כרית. עוד שולחן. שיחה. סקס. נו.

 

תמונה קפואה של כלב ואישה, שוכבים, על דשא, תמונה קפואה לגמרי ברצף החלל והזמן. עיניי הכלב מדברות. כלב... בודד, משועמם. 
אישה. קפואה במציאות אחרת, מושלמת. שיחה. אשה קפואה במציאות מושלמת, שרוצה לשנות פרט זעיר בדבר שולי לחלוטין. 'אני מקווה שלא אתחרט שחזרתי'.

 

בקשה ממישהו, לכתוב אזהרת תוכן בכותרת הבלוג שיש בו תוכן מפורט הרבה יותר. עדיין חולמת. 'R+++++++++++++++++, זה כבר פורנו'. חה. 

 

אני מתעוררת. 

 

אז-

עם כמה; לא; לכמה גברים אני צריכה לתת לעשות ככל שעולה ברוחם כדי שאתחיל להרגיש מעט מושפלת? המספר הזה קיים בכלל? החשד שלי שאני בלתי ניתנת לכיפוף כבר נראה הגיוני בצורה כואבת. 

אני-

שלא ממצמצת מסקס, שנשיקה עם כמות המשמעות של כתה ו' גרמה לי להיות מובכת. ".Cute" -"Fucked up"

(awww, he called me cute נבוך)

 

נכתב על ידי underage , 28/1/2014 15:58  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של underage ב-28/1/2014 22:47




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)