לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

1/2014

נרקיס בביצה


בחודשים הרבים כל-כך שעברו מאותו ליל מאי חביב, רובן המוחלט של המילים מאותה השיחה נעלמו לי. 

ועדיין, 'נרקיס בביצה'. אני כמעט יכולה להרגיש שוב את החושך, האוויר החמים, הרגשת הניצחון והשמחה הבסיסית שלי אז. 

ועד היום.

כל ויכוח על נושא שגרם לי לבכות יותר מפעם אחת, מחזיר אותי אל שתי המילים האלה, ואני מחייכת. זו הוכחה חד משמעית, לא? דבר שאי אפשר לערער עליו. דעה לא משוחדת שאי אפשר לסתור. 

 

מהות הפוסט הקודם נשארה לא ברורה לציבור הרחב. 

אני לא יכולה להחליט עד הסוף אם הבעיה היא בי או באנשים שלא מכירים אותי.

שיהיה. 

 

רביעי נעלם לפני שהוא הספיק להתחיל.

הכל נעשה קצת גרוע יותר. לאט. לאט... 

חמישי. שישי. שבת. 

כמה עוד זמן, באמת? הרי אין לי. 

נכתב על ידי underage , 29/1/2014 16:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)