לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

2/2014

And my next achievement shall be...


אני חושבת שאני עומדת כמעט לשבור את השתיקה הנצחית שלי.

רק לרגע. לשניה. טיפשה. 

זה לא הדבר החכם לעשות, נכון. הסיכון גדול מדי. אבל אני לא קטינה כבר. אני גם יכולה להיות כלבה מניפולטיבית אם ארצה. 

גם אם לא - שום דבר לא נמשך לנצח.

רק קצת יותר ממשחק בשבילי. באמת טיפשה. unlocking achievements. 

אני פשוט לא יכולה להתאפק... 

אבל היי, דעות לא שוות הרבה כשיש מידע חסר. כל-כך הרבה מידע חסר. לומר שאין לי סיבות להיות אומללה... מידע חסר, נו. 

ואני היחידה שיודעת הכל. בן אדם תמיד נשאר היחיד, כל עוד הוא מקולל במודעות עצמית. 

עכשיו, רק. להיות צודקת. פעם אחרונה. 

 

אבל לא רק. לא כל-כך. לא עד-כדי-כך. 

אי הסכמה שקטה, עם חיוך, מעבר לעיניים דומעות, היא מעייפת. לא. לא. לא מדויק. ממממממממש לא. דאמ, אם לא הייתי אני בשלב ההוא הייתי שוברת הרבה דברים. ראש זז ימינה, ראש זז שמאלה, ראש זז ימינה. 

אני קצת רוצה לטעות. רק לרגע. לשניה. טיפשה.

לשמוע תשובה שתספק אותי. 

אבל מה הסיכוי, באמת? 

אני הרי נופלת כבר בהנחות הבסיסיות ביותר. 

 

אני ממשיכה להשתמש במושג 'אני', בהתעלמות מוחלטת מזה ש'אני' כבר לא קיימת. 

נשאר רק אפר.

אפר שמפוזר בציור מאוד יפה, כמובן, אבל עדיין

אפר. 

נכתב על ידי underage , 3/2/2014 10:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)