לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

2/2014

נרדמתי בעשר ואני מתעוררת כל שעתיים. לא כיף.


אם הפוסט הקודם היה תשובה למבחן, הייתי מקשקשת עליו עכשיו איקס אדום גדול אחד.

אפריל. פאקינג אפריל. 

שום סיכוי. 

נופ.

רק מחזק את דעתי לגבי היקום הזה. 

 



 

12:32

אוקיי אז

אני ערה כבר הרבה זמן

ואני טיפה מתחרפנת. 

כלומר, ממש.

אני לא יודעת איפה לתקוע את עצמי או מה לעשות עם עצמי או איך לשעשע את עצמי.

ניסיתי למצוא את הפתקית עליה אילתרתי ססמא אחת. 

במקום, מצאתי את זה:

{סעמק נו. צילמתי עם הפלאפון, שלחתי את זה לעצמי למייל, וזה ב-outbox כבר יותר מדי דקות.)


 

מיותר לציין שכשמוצאים פתאום דברים כאלה, לחייך זה הדבר האחרון שמתחשק לעשות. 

'נרקיס בביצה'. 

חנוכה, גשם, תל אביב. שנתיים. 

קצת מוזר.

אני לא זוכרת את זה בתור זמן בו היה לי בלוג. אין פה שום דבר שקשור לנושא אפילו לא בצורה מרומזת. 

לפני שהגעתי למסקנה שפרטיות היא אובררייטד, כשנמנעתי מלהזכיר את הדברים הקטנים ביותר מחיי היום-יום שלי. 

ירד גשם חזק מדי. היה קפוא. 

ועדיין, רן. יותר משעתיים.  

אנרגיה. 

 

ההתמודדות שלי עם העובדה שאני לא אצליח ליישר את היד בזמן הקרוב לא רעה בכלל.

נראה לי. 

 

אעה.
פשוט אמשיך לערוך את זה במשך היום.

אני לא יכולה להחליט אם לחמם אוכל או להכין אוכל.  

 

נכתב על ידי underage , 4/2/2014 04:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של underage ב-4/2/2014 11:33




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)