לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2015

-


ריק. בשנים הראשונות של בית הספר משכנעים אותך שהחלל הוא ריק.

אחר-כך מודים שריק לא קיים. 

 

טועים. ברור שהוא כן. אני די בטוחה שהאטומים שמרכיבים את הנשמה שלי נעלמו לאנשהו. נשאר ריק. 

 

מלנכולי פשוט. 

 

ראיתי עוד פרק של אוטנה. כבר לא נשארו הרבה.

פרשתי יותר מדי פעמים מהצ'לנג'ס של ריברת', עד שעברתי את cat got your tongue בעזרתם האדיבה של bob's brain ו-little steve. 

קראתי 4 צ'אפטרים של מנגה. הורימיה. יותר מדי פשוט שוג'ו. באוטנה יש כמות ממש מפתיעה של סקס. 

 

בארוחת הצהריים שתיתי עם אמא בקבוק יין שלם. יתכן שזה היין הכי טוב ששתיתי אי פעם. זה עשה אותי מאוד, מאוד שיכורה. אז ישנתי. 

 

נכנסתי למיטה, וחשבתי לקרוא את הספר ההוא של מורקמי שלקחתי מהספריה לפני חודשים. קראתי. מעט. נטשתי באמצע שינה. 

 

התחשק לי לכתוב. מורקמי תמיד עושה לי חשק לכתוב. 'היה יכול להיות טוב אם היה לי לפטופ', חשבתי. לא התחשק לי לקום מהמיטה. 

 

אתמול ניצתה בי התשוקה הישנה כלפי תרגום. או אולי פאנסאב. הם אנשים כל-כך טובים. 

 

חשוך. שקט. שיר שאני אוהבת בלי להבין חצי ממילותיו נשמע טוב. 

לא באמת חשוך. השארתי את המנורה ליד המיטה דלוקה למרות שהנחתי את הספר. 

 

וכן, בסוף באמת קמתי מהמיטה רק כדי לכתוב פוסט. 

אני חושבת על אנשים שיקראו את זה. שאני יודעת שבטוח וללא ספק יקראו את זה. 

הבלוג הזה היה סודי פעם, 'תם יודעים? 

נכתב על ידי underage , 10/4/2015 22:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של underage ב-10/4/2015 23:59




Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)