לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: enc. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הדירה החמישית


אליה אני נכנסת לצידו.

אמרתי שאכתוב, אבל על מה?

 

הכל נשאר כשהיה. 

 

אני לא מתנגדת כשמרביצים לי ובועטת בצורה בלתי נשלטת במפשעה אם מנסים לדגדג. 

איזכורים לכל דבר שעשינו אי פעם. 

 

אני יושבת על הפאקינגדברואומהזהבכלללעזאזלכאילופשוטחתיכתרצפהמוגבהתממש במקלחת, וצוחקת שהוא אפילו לא יוכל להתקלח כי הדוש נמוך מדי. הוא ניגש מתחתיו, לבדוק, ומציין את כמות האמון שהוא נותן בי. אפילו לא שמתי לב שהידית מאחורי. 

איזכורים. 

 

ועם מי עוד אוכל לדון בתחרות הזין הישראבלוגרית הזו ברמת הרצינות הזו?

 

וגם,

רק לצידו הצלחתי לנסח לעצמי, סוף סוף, את העניין עם העניין הקצת הרבה אובססיבי שלי.

פשוט כל כך כמו "הוא מזכיר לי אותי כשאני משחקת".

 

היי, נראה לי שלא שמעתי א-ליס. 

 

 

(יווווו, זה היה עלוב ולא ראוי.) 

נכתב על ידי underage , 16/8/2016 22:03   בקטגוריות enc  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



your brain on


שיכורה מכדי לזכור זה שקר. חוסר היכולת לצטט שיחות של שעות היא דבר אנושי טיבעי. (שאני לא מקבלת)

רק הזיכרון לטווח הקצר שלי נפגע מעט.

 

"אל תתחילי איתי"

צעד, צעד, סיבוב 180 מעלות, מבט.

-"אני לא?" חיוך. 

כעבור כמה מטרים, כמה שניות, התחלתי לתהות מה הדבר שאמרתי לפני, שגרר תשובה זו. לא יודעת. 

 

אני כן יודעת שיש לי נטיה בלתי ניתנת לעצירה לומר את הדבר שהכי מתבקש לומר בכל סיטואציה נתונה. 

 

הייתי כותבת עוד, אבל כפי שאומרים, "שיזדיינו, זה שלי". 

 

עריכה: הפוסט האחרון בקטגוריה נכתב בשישי לאפריל. 

זה זמן. 

 

נכתב על ידי underage , 9/12/2015 21:24   בקטגוריות enc  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוטשילד 69


חיכיתי לך כל-כך הרבה זמן כאן.

היד שלי זוכרת.

חיוך.

היית קטינה כל-כך פסיכית. 

ועכשיו? 

 

(ועכשיו אני מבוגרת ואתה חסר סבלנות בכל הנוגע לשעת סיום עבודתי. "נו בואי כבר". 

לשנוא מבוגרים זה כל-כך כל-כך לגיטימי. אף פעם אין להם זמן.) 

נכתב על ידי underage , 6/4/2015 23:52   בקטגוריות enc  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)