לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2013

אני נראת רע.


אבל באמת רע.

והצורה בה זה קרה מביכה כל-כך שאני לא רוצה לכתוב אותה פה.

חצי מהשפה התחתונה שלי התנפחה לבערך פי ארבע מהגודל המקורי שלה.

ויש עליה שבילי דם קטנטנים.

כנראה בימים הקרובים אמות מרעב.

החרא הזה כואב נורא.

וההרדמה אפילו עוד לא עברה. 

נכתב על ידי underage , 31/1/2013 23:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של underage ב-5/2/2013 19:44
 



ואולי היא כבר מתה


אני לא זוכרת אותה.
אני חושבת שהיה לה שיער בהיר, בערך עד הכתפיים.
היא לא הייתה רזה במיוחד. גם לא שמנה. מבנה גוף רגיל לגמרי.
אני חושבת שהיא הייתה מבוגרת ממני. בשנה, בערך.
הכרתי אותה כשהייתי בת שמונה. אני לא יודעת במשך כמה זמן.
אני זוכרת שהיא גרה בבניין מול שלי, ואחר-כך עברה דירה.
אני זוכרת לאן היא עברה דירה, אז.
אני זוכרת איך פעם שברנו את הנורה בכניסה לבניין שלה.
אני יודעת שההורים שלה היו גרושים, ושלאמא שלה היה חבר.
אני יודעת שאמא שלה והחבר שלה הזדיינו, ושהיא ידעה את זה.
אני זוכרת איך פעם אחת רבנו, וזה גרם לי לבכות.
אני זוכרת שאמא שלי לא אהבה אותה.
אני זוכרת איך ישבנו בבית שלה והודהמתי מלפטופ [עם הדבר האדום הקטן בתור עכבר].
אני זוכרת שהיא נתנה לי לטעום אורז לסושי ולא היה לי שום שמץ של מושג מה זה החרא הזה.
לעולם לא אזהה אותה, גם אם תעמוד מולי.
אני לא חושבת שאזכר אי-פעם אי קראו לה, וזה חסר משמעות.
הכרתי אותה, פעם, ואני לא מכירה אותה יותר.
הקיום שלה חסר כל משמעות בשבילי.
אבל אני זוכרת שהיא הייתה קיימת.
ולעולם לא אוכל להוכיח שלא המצאתי את זה. 

נכתב על ידי underage , 30/1/2013 23:01  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של florrence ב-1/2/2013 00:31
 



ממורמרת


אני מתגעגעת ללהיות ממורמרת. להיות ממורמרת זה נפלא.

 

אבל אני לא ממורמרת עכשיו, בכלל לא.

אני פשוט עצובה ועצבנית ומותשת.

 

יותר משאין לי אנרגיה, אין לי חשק לעשות כלום.

ואני צריכה ללמוד ללשון או לפחות להיסטוריה, אבל זה כל-כך...

 

ריק.

אתמול, אחרי פגישה עם ט.מ., בה ביקשתי מאמא שלי לצאת וניסיתי להסביר במילים יפות שחרא לי, נזכרתי ששכחתי לשאול משהו חשוב.

אז אכלתי פיצה אישית עם גבינה שומנית נורא ונהנתי מזה, למרות שהיא עשתה לי בחילה.

עכשיו אני שוקלת לאכול -עוד- פיצה כי זה מעודד.

גם ככה אני שוקלת עכשיו "רק" 47.8 קילו. [עוד שניים וחצי ויהיה נפלא.]

כן, התפריט שלי אתמול:

14:00 כוס שוקו עם שוקולד וגלידה

18:00 קערת מרק עוף עם קוסקוס

20:00 פיצה אישית

אני נוראית... [עכשיו אני מנסה לתקוע לתוכי ספגטי למרות שהוא לא טעים בכלל ולא יוצא לי טוב]

 

אתמול, האקס שלי הגיע לשפל חדש.

הוא שלח לאמא שלי סמס.

היא ממש רצתה לנסות להיות נחמדה אליו, אבל אמרתי לה שזה רעיון נוראי. [הייתי צריכה להוסיף שאשנא אותה לנצח אם היא תעשה את זה]

וזאת בעיה, כי הוא יודע קצת יותר מדי.

קצת הרבה יותר מדי.

לא דברים שיכעיסו את אמא, אבל בכ"ז...

 

מסתבר שלא ידעתי למה אני נכנסת.

שבועיים וחצי זה משהו אחד.

חמישה שבועות זה משהו אחר לגמרי.

נכתב על ידי underage , 30/1/2013 14:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של underage ב-30/1/2013 22:17
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)