לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

3/2019

"אה, חשבתי שיש לך טעם" עשה לי טוב.


לא טעיתי בלזהות את האושר הטהור של אותם ימי ראשון. ידעתי את ערכם היטב עוד לפני שנלקחו ממני. באמת שלא הייתי צריכה לאבד אותם כדי להבין כמה הם יקרים לי. 

לא שזה עוזר. 

 

בקשה מוגזמת בשבילי היא לנהל שיחת חולין לא מחייבת עם יצור אנושי אותו אני מחבבת בכנות. 

והוקסמתי לגמרי מהיצור הספציפי הזה. אולי זו טעות או אשליה או דלוזיה, אבל נוצר אצלי הרושם שהוא מתנהג כמוני כשיש לי מצב רוח טוב. כלומר, צבוע בצורה מוחלטת כל-כך שאי אפשר להבין אם באמת יש לו אופי משל עצמו, מעבר להתנהגות שמסתכמת ב"הדבר הכי מתבקש לעשות בשלב זה". 

מקסים בעיני. יוצא לו מעולה. חבל לי שלא יצא לי לשאול אותו אם אני טועה. עבר כבר כל-כך הרבה זמן. 

בפעם האחרונה בה שמעתי אותו מדבר, עם אחרים, חשבתי שראיתי בבירור את אותו הדיאלוג אותו אני מנהלת במקום לענות בכנות ששום דבר לא בסדר. 

 

ועכשיו - אולי זה המחסור באנשים שנמצאים מולי. כנראה התופעה בה מפתחים חיבה לאנשים רק מעצם הנוכחות בקרבתם.

כאן זו ללא ספק אשליה עוצמתית ביותר של חיבה חסרת כל בסיס רציונלי.  

משהו כמו 10 שעות על פני חודשיים, עם מנה נדיבה של שעמום, גרמו לי להכנס למשהו שלא באמת הייתה לי כוונה להכנס אליו. 

ועכשיו - זה פשוט מפתה. להראות יפה אחרי כל-כך מעט זמן, יחסית לעיסוק העיקרי שלי. 

עיכבתי אותו היום, ובעודו מסביר לי את היתרונות בלהמשיך... 

המזוכיזם שלי לא ממשיך לשפשופים חזקים כל כך שהם יוצרים סימנים כחולים. 

 

אני לא מכירה אותו. בכלל.

בכלל.

בכלל. 

ובכל זאת אני פה.

נכתב על ידי underage , 30/3/2019 21:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-20/3/2022 21:51
 





Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)