לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2015

התגובות לשיר Take me to Church


ביוטיוב מלאות עד אפס מקום בנוצרים שכותבים שהם לא שונאים אתאיסטים, ומוסלמים שכותבים שהם לא שונאים נוצרים. 
Idiots. Idiots Fucking Everywhere.

 

'תמולהיהכלכךפאקינגפבד.

יש את הריקנות המעיקה הזאת שבאמת קשה לסבול.

אבל גם,

על שולחן המחשב שלי מימין יש ערמת טמפונים ותחבושות, שנמצאים שם כבר כמה שבועות. כי אני לא יכולה לעשות כלום. כי אני לא יכולה לסדר כלום. 

 

YD SHITTERU? 

מגוחך באמת. 

I can not do things I do not want to do.
(אגב, מה נסגר עם איכות האנימציה המזעזעת? 2015 דאמיט.)

 

 

 

*אגב, יתכן שהדבר הכי טוב השנה מדבר על התנקשות בתמנון. 

**אגב, ישרא לא רוצה להטמיע סרטון. זין. ישרא מת. 

נכתב על ידי underage , 31/5/2015 22:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של underage ב-31/5/2015 22:51
 



קריסטן תגדל לתעב את אמא


והיא תהיה כל-כך צודקת.

 

אין לי מושג מה גרם לי לקחת את התיק וללכת איתך. שעמום טהור, כנראה. היה רק שתיים וחצי בצהריים. 

קפצתי קצת בחוץ. קפצתי קצת בפנים. קפצתי קצת על מדרגות, טיפה מחסלת שרירים. 
ואז הלכנו. שלוש דקות הליכה ממש. זה לא שמיהרתי לאוטובוס.

ואחרי שקנית גלידה, הפלאפון שלך צלצל. 
כמות כל-כך גדולה של אינפורמציה בקעה מהרמקול כל-כך מהר, שלדעת עברית לא באמת עזר לי להבין. התחלתי לתרגם, מוסיפה הרבה SOMETHING אחרי כל מילה. האשה בצדו השני של הקו הציעה לחזור על דבריה באנגלית. שמחת. הקשבתי.

וזו הייתה מלודרמה פאקינג -מדהימה-.

"אני אמא של קריסטן, היא נחטפה ע"י סבתא ואבא שלה לפני שנה, אנחנו כרגע בהליכי משפט, (הווו. נשמע רע. בטח ילדה בת 5-6 שאין לה ממש ברירה) ואני דורשת שתפסיק ללמד אותה עד שהמשפט יגמר! אין לי בעיה שתמשיך, אבל קודם היא צריכה לחזור הביתה!"

-"she's a young lady......"
"היא בת 13@$@#%#^@^$ היא לא מבוגרת#5@#@^$^%# הדבר הכי טוב בשבילה יהיה לכבד את אמא שלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (לא אמרת לפני רגע שהיא לא דיברה איתך שנה? לגמרי אמרת לפני רגע שהיא לא דיברה איתך שנה. ג'ייי. מעניין באמת מה יכול לגרום לילדה בת 12 לא לרצות לדבר עם אמא שלה אולי דרישה לגמרי חד צדדית לכבוד? רק אומרת)" 

-"i just want what's best for your daughter. she's involved in the MOADON, and she really enjoys it."
"אני אמא שלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תעשה מה שאני אומרת מיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

-"her grandma seems like a really nice lady."
"היא לא נחמדה#%^$#^&#&$%^%$ היא חטפה את הבת שלי5#2$2%6# (כן אבל, איך חוטפים בת 13? ואם כבר חוטפים בת 13, לא יהיה הגיוני לשמור עליה נעולה בבית? אני די בטוחה שכשחוטפים בת 13, ואז נותנים לה להשתתף בחוגים, בהם לא צופים בכל תנועה שלה, בת ה-13 יכולה מאוד מאוד בקלות לספר למישהו ולחזור הביתה. במיוחד במקום כזה רועש, בו אפשר לצרוח את כל סיפור חייך ואף אחד לא ישים לב)


אחרי עוד כ-20 דק' של נסיונותיו לגרום לה לשקול מחדש את גישתה ומעשיה, השיחה הסתיימה. ישבתי חצי המומה חצי משועשעת, וכך גם הוא. 

"she doesn't seem very rational..."

לא יכולתי שלא להסכים. 

הוא סיפר לי, שהסבתא שנראת נחמדה סיפרה לו בקצרה את עניין המשפחה הזו, וזה פחות או יותר הפוך בצורה מוחלטת ממה שהאמא סיפרה. פשוט לא ידעתי מה לחשוב. גם עכשיו לא. 

נכתב על ידי underage , 28/5/2015 15:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של underage ב-29/5/2015 10:02
 



טבעונות ומונותאיזם


"אני מאמין באל אחד פחות ממך"

"אכפת לי מבעיית מוסר על כדור הארץ אחת פחות ממך". 

נכתב על ידי underage , 24/5/2015 18:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ginger Ella ב-25/5/2015 12:23
 





Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)