לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ambivalent - תיעוד של מחשבות אקראיות


You're curious and smart and bored, and all you see is the choice between working hard and slacking off


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

סוף-סוף קצת מלל


שלוש אפס שלוש.

אולי מעט מעציב שלוקח לי יותר מעשרים וארבע שעות לכתוב.

 

לפני שנה ו- היינו במסעדה ההיא בהרצליה. הייתי מובכת נורא ולחוצה למדי וזה הרגיש בעיקר כמו דייט ראשון (Not that I know how one feels...). באותה נקודת זמן כבר היו לנו לפחות 500 שעות שיחה רצופות (וכנראה פי הרבה יותר), ובכל זאת יכולתי רק לשתוק ולהנהן ולהרגיש לא בנוח. היין עשה את שלו, ומעבר ללשתוק ולהנהן גם בהיתי בו בצורה מאוד חד-משמעית. יש למקומות כאלה בנסיבות כאלה השפעה כזאת עלי. 

 

שלשום הרגשתי בדיוק אותו דבר. המסעדה הייתה אחרת והנסיבות גם, ובלי קשר לכמות הזמן שעברה ולזה שכבר בכלל לא יוצא דופן להיות לידו, הייתי פשוט מובכת.

אני מרגישה הרבה יותר טוב במקומות מבודדים חשוכים וחסרי כל מעמד

פנינו לרחוב הברזל ולרגע הופתעתי. "אני חושבת שאני יודעת לאיזה מסעדה אתה מתכוון..." -"איתי לא היית כאן." "אאה..." חיוך. דווקא היו דברים שרציתי לומר. אבל זו לא הייתה המסעדה שנכנסתי אליה פעם וחיכיתי בה לטייק אווי, ביקום אחר לגמרי.

 

והוא אומנם לא יודע, אבל גם שם כבר הייתי. פעם אחת בלבד. כל זה שלו עכשיו.

 

לא הייתי בטוחה אם אני עומדת להרביץ לו או להתחיל לבכות כשהוא דיבר על זה. היה טוב אם הייתי מתפרצת ומסבירה לו טוב-טוב מה עובר לי בראש כשהוא מספר לי את זה. "טיפש, אתה לא רואה שזה בדיוק מה שאתה עושה עכשיו? אתה לא מבין שזה זהה כמעט לגמרי? וכשאתה מספר לי על זה... תסתכלתסתכלתסתכל. תחשוב על זה שוב לרגע. זה לא נראה לך מוכר מאיפושהו? היית מעז אי-פעם לומר שהוא רע לה?"

התאפקתי.

 

זה בהחלט זמן הזוי להתחיל בהליכים בירוקרטיים שיכללו הפיכת כל אבן שאי פעם עברתי לידה.

ומשום-מה, מתפתח אצלי ביטחון הזוי שעוד שנה וחצי זה יהיה הכרחי. רק צריך לא לפחד ולא לשקר ולקוות שהאבנים לא חשודות מדי.

 

רק כשעמדתי לצאת מהמכונית, התקרבתי אליו ולחשתי דברים שאני צריכה לומר. חודשיים. עוד חודשיים. לא אוותר. למען האמת, עכשיו אני לא זוכרת בכלל מה אמרתי. 

 

אילו היה לי האומץ להראות את קומץ השיחה בוואטסאפ שניהלתי עם אנק, זה היה אומר לו הרבה יותר. "האנושות לא מסכימה איתך".  

נכתב על ידי underage , 29/8/2013 03:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Dick Bang


Better than Freddie.

 

עדיין יש לי סימן סגול על הוריד. 

היה טוב.

אבל-בלי אבל-בכל זאת-

 

זה לא שאין לי מה לכתוב, זה פשוט שאין לי איך לכתוב את זה.

 

נכתב על ידי underage , 28/8/2013 00:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובה לשאלה למחשבה


להלן.

אז מישהי כמוני מוצאת עבודה מחוץ לתחום שירותי הליווי ממש ממש בקלות. זה לא דורש שום מאמץ. גם העבודה עצמה לא. פוטנציאל יש לי בשפע. 

הבעיה היא מה שקורה אחר-כך, ומה שקורה אחר-כך לא טוב במיוחד.

זה היה חסר תקווה מההתחלה.

 

ולנושא אחר, יש לי כל-כך מעט ברזל בדם שזה מדהים שאני עדיין ערה. בדיקת הדם מאתמול השאירה סימן סגול-שחור ליד הוריד שלי.

ואני די בטוחה שהכדורים שהרופא נתן לי מרשם אליהם עשויים להרוג אותי. 

נכתב על ידי underage , 22/8/2013 10:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  underage




23,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunderage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על underage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)