לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just give me a reason ..


Avatarכינוי:  shiran in wonderland

בת: 26

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

כיתה י"א .


זה עדיין לא נתפס , זה נשמע כזה גדול ומוזר ולא קשור אליי

לפני שנה התחלתי את כיתה י' כיתה ששינתה בי כל כך הרבה .. 

אני מרגישה ריקנות שחותכת בי כמו סכין

בעיקרון יש לי הרבה .. ידידים ממש טובים שאני אוהבת , חברות ,מסיבות , עםמי לצאת .. 

אבל אני לא מרגישה שקל לי לשמוח

אני כאילו צריכה להתאמץ בשביל לחייך וזה מרגיש לי כמו סתם פעולה מכאנית

 

אתמול היה לי ממש נחמד

הידיד הכי טוב שלי ואני היינו הרבה ביחד ואני מתחילה לחשוב שאם כבר הוא היחיד שמסוגל לסבול אותי
כמו שאני אז למה לא למה אני לא נותנת לזה צאנס ? למרות שזה יותר מורכב מזה זה מרגיש קצת בולשיט . 

חחח ובמקרה גם הבנתי שאני ממש חולה על האקסס שלי כאילו אין דברים כמוהו 

האקס השני קצת עצבן אותיי .. קצת הרבה אבל ברגיל

ולמרות שהיה לי את כל הסיבות לשמוח ולהשתגע זה לא קרה 

 

יהיה טוב 

 

נכתב על ידי shiran in wonderland , 31/8/2014 13:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,108

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshiran in wonderland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shiran in wonderland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)