לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just give me a reason ..


Avatarכינוי:  shiran in wonderland

בת: 26

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

ישנה וחדשה


לפעמים אני מתגעגעת למי שהייתי פעם

כשהייתי מחייכת מכל סיבה

אני לא יודעת , זה פחות הרגיש לי כמו מסכה מטומטמת 

פחות הרגיש לי כמו עכשיו

שאני מרגישה מנותקת 

שלוקח לי יותר זמן להתחבר לרגע

קשה לי להרגיש שייכת

קשה לי להיות עצמי

או שאני זה משהו אחר בכלל , מישהי אחרת

אני כבר לא יודעת 

נכתב על ידי shiran in wonderland , 25/5/2014 13:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תפיסת עולם .


זה מגניב איך כל אחד רואה את אותם דברים בדרך שונה

איך כל אחד והתפיסה שלו

אבל בסוף הכל משתלב ביחד

לא תמיד התוצאה של זה יפה .. כי יש קיצוניות בכל דבר 

אבל רוב הזמן זה נחמד

אי אפשר להיות מוקפים באנשים שהם בדיוק כמוך

חושבים כמוך

מתנהגים כמוך

הכל כיף שיש קצת גיוון (: 

נכתב על ידי shiran in wonderland , 21/5/2014 18:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תלושה .


את כבר לא יודעת מי את 

את רוקדת עפה באוויר מנסה להשתחרר

את שותה

את מעשנת

לכמה דקות זה עובד , את מאמינה לעצמך

שאת עברת , שכבר לא אכפת לך

אבל אחרי כמה דקות את מוצאת את עצמך שוב לבד

חושבת למה זה לא עובד

למה את פאקינג לא שוכחת

למה קשה לך לאבד שליטה ?!?!? 

נכתב על ידי shiran in wonderland , 20/5/2014 13:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,108

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshiran in wonderland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shiran in wonderland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)