לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הארכיון של מאי


ארכיון אישי של שדים פנימיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2019

החושים שלי


היי, אני חושבת

שהחושים שלי יודעים הכל,

גם אם לפעמים

הם מפספסים קצת (או בגדול).

 

לפעמים הם מספרים לי

בסוד ככה, בשקט

שכדאי לי להישמר שחס וחלילה 

לא אתפס ברשת.

 

בפעמים אחרות הם לוחשים לי

כשאני פוגשת מישהו חדש

שהולך להיות בינינו משהו,

שהכל הולך להיות דבש.

 

מדיי פעם הם רומזים לי ככה

בקטנה,

שהיום אפגוש אדם מוכר

ברכבת, בתחנה.

 

וזה תמיד נורא מוזר,

שהם יודעים לספר לי ככה דברים

שבכנות לא הייתי חושבת עליהם

וגם לא אותם האנשים

שעליהם החושים שלי רומזים;

 

אני לא יודעת להסביר את זה,

אני לא יודעת מה להגיד...

אם אספר למישהו שהם צודקים,

הוא יחשוב שהחלקתי על הראש

אולי נפרם לי איזה וריד;

 

אבל הם לא מבינים

שבכל הפעמים בהם כשלתי בחיים

זה כי לא הקשבתי להם

לא הקשבתי לחושים

הם הזהירו אותי

הם אמרו לי מתי ללכת

מתי לבוא

הם נמצאים שם תמיד

גם כשאף אחד אחר לא.

נכתב על ידי ה-מאי , 30/7/2019 19:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הבטחתי שאני לא אכתוב עליך יותר,

אבל זה בסדר

כי אני לא בדיוק כותבת עליך,

אלא אליך.

 

רק רציתי שתדע ש

אני יודעת שלא שאלת מה שלומי

ושאתה גם לא באמת רוצה לדעת

 

אבל אני בסדר גמור

פשוט עדיין מתגעגעת אליך 

רק קצת

נכתב על ידי ה-מאי , 4/7/2019 19:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  ה-מאי

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , יצירתיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לה-מאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ה-מאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)