לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life in Wonderland.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2014

מבחן החיים


יש רגעים בחיים שאני מרגישה כאילו היקום בוחן אותי.

אני בטוחה שאתם יודעים על מה אני מדברת...

מי לא מרגיש ככה לפעמים?

מצאת עבודה טובה ובדיוק אתה מקבל עשרות פניות ממעסיקים ששלחת להם קורות חיים

מצאת דירה נחמדה שמתאימה בדיוק לצרכים שלך ואז חבר מפרסם דירה להשכרה במיקום שתמיד רצית.

מצאת פרטנר אידיאלי לחיים טובים ופתאום אנשים מהעבר חוזרים לחייך.

 

יכולנו להיות זרים באוטובוס,

אבל היקום החליט לבחון אותי- לבחון את הרגשות שלי כלפי בן הזוג שלי

יכולתי לא לקבל עכשיו את הסמס הלא קשור (בעליל) לחיים שלי בזמן שאני מחפשת דירה חדשה לגור בה עם הבן זוג שלי

אבל זה בכל זאת קרה אחרי שנתיים ומשהו שלא דיברתי עם הבחור הזה-

יום אחד פשוט נעלמתי לו...

אולי זו ההזדמנות שלי להתנצל,

לקבל מחילה.

יכולתי לא לקבל את הודעה הודעה בפייסבוק אחת לכמה חודשים מאותו בחור שכל כך רציתי תקופה אבל חיפש משהו אחר ממני

אבל מהרגע שהתחלתי לצאת עם הבן זוג שלי הוא מנסה אחת לכמה חודשים לבדוק אם יש לו עוד סיכוי.

 

היקום בוחן אותי וזה בסדר...

אני שלמה עם מי שאני ועם מה שיש לי בחיים.

 



נכתב על ידי Alice? , 1/9/2014 20:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Alice?

בת: 34

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlice? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alice? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)