לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג תמונות


החלטתי לנסות ולהסביר לפחות את מה שאני יועדת לגבי צילום. מקווה שתהנו !!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012

תמונת מסלול כוכבים :)





התמונה הזו היא לא טובה בכלל, 
צילמתי בקובץ raw ולא בjpeg
זו הייתה הפעם הראשונה שצילמתי ברו...עדיף כעיקרון לצלם ברו מפני שהאיכות טובה יותר,הבעיה היא שזה קובץ וזה לא תמונה, אם מצלמים בג'ייפאג אפשר ישר לראות את התמונה- זו רק תמונה דחוסה. בקיצור,
הגעתי הביתה לאחר הצילומים האלו והקבצים נפתחו לי והכל יפה והכל בסדר, אבל לצערי אני לא יודעת איך להמיר אותם לקבצי ג'יפאג, 
הבנתי שאפשר בפיקסה- פשוט להעלות תתמונות לפיקסה ולשמור אותם- ברגע ששומרים אותם מחדש-זה נשמר בג'ייפאג ישר, לצערי הפיקסה גורע באיכות התמונה....קיצר כל התמונות נראו נורא...עם מלא מלא מלא רעש [שרעש בתמונה נראה כמו נקודות נקודות...]
זה מה שיצא לי בסכה"ל מתמונות עם מלא מלא רעש ודיי גרועות. זה גם בשחור לבן בגלל זה בדיוק...
לגבי איך עושים את זה- ממקמים את המצלמה במקום שרוצים, שמים איסו נמוך, (200) מהירות תריס-45 שניות [אפשר גם 30 שניות] וצמצם פתוח..5.3.
שמים את המצלמה על חצובה כמובן...ועדיף להעזר בשלט בכדי שלא תצטרכו ללחוץ כל הלחצן של הצילום בכל 30 שניות.... ופשוט לצלם ככה במשך שלוש שעות או ...כמה יותר,
שעתיים גם בסדר, גם שעה וחצי...
עדיף כמה שיותר על מנת לקבל אפקט הכי טוב.
אני כיוונתי את המצלמה לכוכב הצפון- וכל שאר הכוכבים עושים מעגלים סביבו למעשה-זה המסלול שלהם.
לכן יצא לי ככה מעגלים, אפשר גם לכוון לכיוון אחר וזה יוצא בצורות אחרות, או פסים או בקשתות כזה.
אמממממממממממממממממממ אחר כך כשמגיעים הביתה יש תוכנה שנקראת startrail אליה מעלים את כל התמונות...זה מסדר את התמונות ואת מסלול הכוכבים- זה מראה לנו בסוף את המסלול כוכבים- כמו שיצא לי כאן. וזהו.. בערך.
שכחתי לציין שיש תחילה לצלם עם הפרמטרים שיש כבר במצלמה- 2 תמונות חשוכות לחלוטין [עם המכסה או משהו.] 
וכך גם בסוף הצילומים.
ולפני הסוף ממש- באולי 2 פריימים אחרונים- צריך להאיר עם פנס על האובייקט [כאן למשל על ההר הזה] על מנת שיראו משהו...המ זהו בערך :)
המממ נחמד לכם הקטע של ההסבר..?
אני יודעת שלא הסברתי טוב
נכתב על ידי , 16/8/2012 01:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 38

תמונה




7,138
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjulzz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על julzz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)