לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים?!


אני רוצה פשוט לחיות את החלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011


אף אחד מהחברים שלי לא אוהב את טוקיו הוטל אז אני יראה את זה כאן

 

ראיתי את זה בערך 10 פעמים ואני עדיין בוכה מצחוק!

 

http://www.youtube.com/user/SiilKay#p/u/1/gdKeH_Z6x2E

נכתב על ידי dark side of the sun , 17/11/2011 20:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




עשיתי חיסון אתמול והיום לא באלי ללכת לבצפר...

יש לי תירוץ קריצה

נכתב על ידי dark side of the sun , 16/11/2011 09:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




באלי פשוט ללכת ולקפוץ מהגג! אני לא יכולה יותר אני פשוט לא יכולה המחשבות גורמות לי לשנוא את החיים

אני רוצה אהבה אני רוצה מקום חדש.. אני רוצה אושר אני רוצה לצחוק מהלב אני רוצה לצחוק משמחה

בכל מקום יש אהבה בכל מקום יש צחוק רק אצלי לא.

למה לא?

מה הבעיה איתי?

למה אני לא מצליחה למצוא מישהו שיאהב אותי שיהיה איתי שיהיה לי כיף איתו ?

בשבת הקדמת הייתי אצל חברה היה לה יומולדת והיו שם עוד בנות גם חברות שלי אבל פחות טובות ואחת שלא ראיתי בערך שנה

הן דיברו על זה שלאחת מהן היה חבר שבוע והם נפרדו

אחת אמרה שהיא לא הייתה רוצה לעשות את זה שוב אם היא הייתה יודעת שהיא תיפגע,

אחרת אמרה שהיא היתהה עושה את זה כי היא יודעת כמה אושר זה הביא לה בזמן שהם היו ביחד.

ואני שמעתי את זה ופשוט רציתי למות כי לי לא היה כלום עם אף בן ואפילו לא התנשקתי עדיין ,

כשהן דיברו על זה אמרתי לעצמי שאני מתה שתיהיה לי מערכת יחסית של שבוע כי אני פשוט מתה לחבר!!!!!!!!

 

טוב הוצתי כעסים ולחצים.

וההחלטה נשארה:אם אני לא מתנשקת עד גיל 17 אני מתאבדת.

יאי

מקווה שהחיים שלי ישתפרו לאט לאט

ביי

 

********************************************

 

חשבתי לעשות פוני צד אני לא יודעת למה אני כותבת את זה אבל הייתי חייבת לכתובקריצה

נכתב על ידי dark side of the sun , 15/11/2011 19:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

96
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdark side of the sun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dark side of the sun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)