לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כמה מילים ומחשבות על החיים...

Avatarכינוי:  ABlover

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2012

מוזר שזה נגמר


אני יודעת שזה לא כזה יעניין את רובכם, אבל הפוסט הזה מדבר על הציפורניים שלי.

 

במשך שנים כססתי אותן, גזרתי אותן, מרחתי אותן בלק.. 

היום, לפני ממש חמש דקות, אחרי 4 חודשים של ציפורניים מושלמות וארוכות ויפות ומקסימות, שעושות לי ידיים כל-כך נשיות ויפות.. 

גזרתי אותן. זה מרגיש ממש מוזר.. כאילו פתאום האצבעות שלי קצרות יותר.. פתאום אני רואה את הקצה של האצבע ולא את הציפורן..

פתאום כשאני מעבירה יד בשיער אני לא מרגישה את השיער נתפס מתחת לציפורניים בהרגשה מגניבה ומציקה בו זמנית.

אז עכשיו אין לי ציפורניים. אני לא יכולה להגיד "צריכים ציפורן כדי לקלף את זה? לפתוח את זה? לגרד את זה?"

זה כבר לא רלוונטי.. 

והתלהבתי מהעניין שיש לי ציפורניים ושכולם מקנאים בי עליהן.. אבל עכשיו לפחות אני יכולה לחזור לגיטרה האהובה שלי (:

חודשיים בלי נגינה, זה פשוט לא שווה את זה.

נכתב על ידי ABlover , 27/2/2012 15:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לABlover אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ABlover ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)