לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כמה מילים ומחשבות על החיים...

Avatarכינוי:  ABlover

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2012

הוא אמר לי "יהיה בסדר"


סתם מחשבות....


 

http://www.youtube.com/watch?v=K8Ez1EehpBk 

 


"יהיה בסדר". זה מה שכולם אומרים כשאין מה להגיד.


אז בנאדם בא אליכם ואומר לכם שהוא מדוכדך, שאף אחד לא מבין אותו, שהוא מרגיש לבד, שרע לו והוא לא מצליח בשום דבר שהוא עושה.


מה תגידו לו, באופן אוטומטי? את הדבר שהמוח שלכם חושב שיגרום לו להרגיש יותר טוב, את ה"יהיה בסדר".


כולם אומרים שיהיה בסדר. אבל מתי יגיע ה"בסדר" הזה? 


מתי אני אשמע אנשים אומרים "עכשיו בסדר" ולא "יהיה בסדר"? 


אני יודעת שדברים לא הולכים כמו שרציתי, אני יודעת שמתישהו זה יסתדר, אבל לפעמים יש לי את הרצון הזה, שה"בסדר" יגיע כבר. שאנשים לא ינסו לנחם אותי ב"יהיה בסדר", אלא יגידו לי "בואי נהפוך את זה לבסדר" או "בואי נגרום לזה שיהיה בסדר". 


 


כי אף אחד לא יודע מתי באמת יהיה בסדר, אבל כולם משום מה יודעים שיום אחד זה יקרה.


 


ויהיה בסדר.


*עריכה* 
23:28

המילה "בסדר" נשמעת כל-כך לא בסדר אחרי הפוסט הזה... O_O

נכתב על ידי ABlover , 5/3/2012 23:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לABlover אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ABlover ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)