לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כמה מילים ומחשבות על החיים...

Avatarכינוי:  ABlover

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2012

היי ישרא (:


הממ

בערך חודש לא עידכנתי.....

אזזזזז....... מה יש לי להגיד? לא הרבה..

נכנסים ויוצאים מדכאונות.. לפחות ההורים מוותרים לי על חצי מהתשלום על שיעורי נהיגה ואני עוד מעט לקראת טסט ^~^

יאללההההה באלי לסיים עם זה כברררר @_@

 

עוד מעט נכנסים לתקופה של בגרויות ומלאמלא לחץץץ >:

לא כיף לי לחשוב על זההה ><"

 

טוב אין לי מושג מה אני רוצה להגיד.. אבל ישלי מצברוח לנגן בגיטרה פתאום *^* 

הלכתיייייי!

 

נכתב על ידי ABlover , 3/4/2012 18:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לABlover אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ABlover ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)