לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נושמת אופנה, איפור, לקים וכל השטויות שמסביב.. (:

כינוי:  Beautiful People

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

NOTD- chic "such a rush" + sally hansen rel effects nail polish stripes


היי כולם!

 

יש לי מחר חופשת בגרות אז חשבתי שיהיה נחמד להעלות איזה פוסט מהיר שכזהה!

 


 

החלטתי יהיום לעשות nail of the day של סווצ'ים של הלק שעלי וביקורת קטנה(:

 

אז היום יש עליי לק של שיק, אחת החברות האהובות עליי! הגוון הוא 219 "such a rush" שהוא ורוד פוקסיה (על בסיס כחול) מטאלי עם שימר של ורוד פוקסיה על בסיס כחול בהיר יותר. הבסיס הכחול נותן לו אפקט קר וזה ממש מחמיא לעור שלי (:

בסה"כ אני ממש אוהבת את הלק- תוך שכבה אחת הוא היה אטום אבל הוספתי עוד אחת ליתר ביטחון! הוא עליי 4 ימים ויש רק צ'יפים קטנים בפינות (וזה קורה לי עם כל לק, תמיד).

המחיר הוא 17 שקלים אבל ברוב הזמן הוא במבצעים סביב ה-10 שקלים(: מומלץ!!

 

על הקמיצה יש לי מדבקות לק של sally hansen בהדפס זברה (: זה בעיקרון מגיע בקופסא, 16 מדבקות בגדלים שונים, משייף ודוחף עור.

ראיתי את זה בארצות הברית וישר קניתי שתי חבילות למרות המחיר הלא זול ושחזרתי לארץ ראיתי שיש כאלה גם בסופר פארם ב-59 שקלים, ושיש אלטרנטיבות יותר זולות (כמו בטופטן ב-20 ש"ח ל-20 מדבקות)

אם הייתם שואלים אותי לפני שבוע וחצי מה דעתי הייתי ממליצה מאוד לנסות את הדבר האמיתי כי זה באמת רעיון גאוני, במיוחד לבנות שלא יכולות לעשות לעצמם דברים מגניבים על הציפורניים! אבל אז ניסיתי להדביק מדבקות מהחבילה השנייה וגיליתי שחצי מהם פשוט לא דביקות ונשארו לי רק מדבקות בגדלים מוזרים.. אותי זה ממש עצבן אבל ברור לי שזה פגם בחבילה שלי ולא משהו קבוע! אז עברתי לזברה ושם לא היו לייותר מידי בעיות ומאז אני נהנית שבוע וחצי מלק זברה סופר מגניב(: זה יכול להיות יותר כי המדבקה נשארת מושלמת אבל הציפורן צומחת ורואים רווח מלמטה וזה לא יפה :/

אני אישית ממליצה לנסות את האפשרויות הזולות כדי ללמוד איך לשחק עם זה לפני שמשקיעים בחבילה כל כך יקרה!

 

ועכשיו לתמונות((:

 




 



 



 

 



 

זה היה גוון דיי קשה לתפוס במצלמה בגלל שהיוופי שלו הוא בברק! הוא יותר חי וזוהר במציאות..

 

זהו להיום(: יש לי בגרות על הראש :/

 

אוהבת ♥♥

נכתב על ידי Beautiful People , 4/6/2012 12:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,106

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBeautiful People אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Beautiful People ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)