לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

One more story

רק עוד כמה סיפורים לפני השינה

כינוי:  My Little Fairy Tale

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

שיר קצרצר שכתבתי למשימה בספרות


אני יודעת שזה לא משהו כי כתבתי אותו במשהו כמו שתי דקות ואני לא מוסיפה את הבית שחברתי כתבה כי כזה כאן זה הבלוג שלי וזה אבל אוקיי פשוט תקראו ותשפטו אותי

 

כולם מדברים ירוק/מיס אוקטובר

 

כולם מדברים

אבל רק לכסף מקשיבים

למרות שהוא הכי שקט מכולם

הוא הכי הקול הדומיננטי בעולם

 

בקול חלוש אחד

על מיליונים אחרים הוא גבר

כי רק לכסף מקשיבים

למרות שמיסביב כולם מדברים

 

כל מילה שמישהו אחד יאמר שווה כעין וכאפס

לעומת מילתו של הכסף

כי את העולם הוא מניע

ואותנו משכנע

 

אם רק הייתם מקשיבים

למשהו מלבד הכסף המופלא שלכם

הייתם מגלים

שהחיים הרבה יותר יפים

 

 

 

וזהו בערך הינו אמורים לכתוב שיר מחאה כלפי משהו וזה בערך המשהו הזה כי כזה לא היה לי רעיון וזה ואני מדברת ככה כי אני לחוצה כי אני די גרועה בכתיבה של שירים וזה ואני מרוגשת כזה...

נכתב על ידי My Little Fairy Tale , 12/1/2012 18:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy Little Fairy Tale אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My Little Fairy Tale ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)