לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הסקס שלי עם ג’’


אני אוהבת אותו מתחתיי, אני אוהבת אותו מעליי, מלפניי ובמיוחד מאחוריי. העיקר שהוא בתוכי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2017

כוכבת


הוא קורא לי כוכבת ואורות כאילו נדלקים סביב הגוף המחובר שלנו מקיפים אותנו בצבעים אדומים סגולים 
הוא שוכב על הגב כמו מלך עם זין זקוף שמכוון אליי בתשעים מעלות ואני עליו עוטפת אותו ומתפתלת עליו עולה ויורדת עם הטוסיק העגול הלבן שלי 
עולה ויורדת כשהוא מלטף אותי עם הידיים הרכות העדינות שלו מלטף מלמעלה מהחזה הקטן שלי יורד אל הבטן אל הרגליים המפוסקות שלי
ואני מרגישה כל כך קשורה אליו וכל כך משוחררת מתענגת מכל שניה שהוא בתוכי מסתכלת במראה מולי רואה אותו מסתכל עליי וצמרמורת נעימה עוברת לי בכל הגוף 
כשהוא קם קצת מנשק אותי בעדינות על הצוואר ואומר שאני הבחורה שלו, הכוכבת שלו.
נכתב על ידי y_1990 , 26/10/2017 10:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוכבת


הוא קורא לי כוכבת ואורות כאילו נדלקים סביב הגוף המחובר שלנו מקיפים אותנו בצבעים אדומים סגולים 
הוא שוכב על הגב כמו מלך עם זין זקוף שמכוון אליי בתשעים מעלות ואני עליו עוטפת אותו ומתפתלת עליו עולה ויורדת עם הטוסיק העגול הלבן שלי 
עולה ויורדת כשהוא מלטף אותי עם הידיים הרכות העדינות שלו מלטף מלמעלה מהחזה הקטן שלי יורד אל הבטן אל הרגליים המפוסקות שלי
ואני מרגישה כל כך קשורה אליו וכל כך משוחררת מתענגת מכל שניה שהוא בתוכי מסתכלת במראה מולי רואה אותו מסתכל עליי וצמרמורת נעימה עוברת לי בכל הגוף 
כשהוא קם קצת מנשק אותי בעדינות על הצוואר ואומר שאני הבחורה שלו, הכוכבת שלו.
נכתב על ידי y_1990 , 26/10/2017 10:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  y_1990

מין: נקבה




3,826
הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לy_1990 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על y_1990 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)