לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Light of Morning Decomposes Everything


It was many and many a year ago in a kingdom by the sea

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

11/2015

קצרים #1


לפעמים אני לא מצליחה לכתוב, אני מרגישה את הדחף הזה, הרעיון שבוער לי בראש אבל אני לא מצליחה להעביר אותו למילים. אני מתחילה לכתוב ומוחקת, מתחילה מחדש, מצליחה לשרבט שני משפטים ומוחקת אותם שוב, וחזור חלילה. אני מנסה אבל יש אי שקט בראש שלא נותן לי להתרכז, אני לא מצליחה למקד את המחשבה לידי מילים אבל היא שם, נוזלית, דומה במרקמה לפודינג ואני לא יודעת מה לעשות עם הפודינג הזה שתקוע לי בראש. אני מנסה אבל כלום לא יוצא והאמת שכרגע זה לא הכי משנה, לפעמים לוקח זמן לעכל דברים ועוד יותר זמן לכתוב עליהם, כנראה שהמחשבה פשוט לא הבשילה מספיק בשביל להנציח אותה במילים. 

אני רק יודעת שהיום משהו בבפנים הכי עמוק שלי מת ושבמקומו נולד משהו חדש.

 

Anabelle מעניין אם זה לטוב או לרע, כנראה שרק הזמן יוכל להגיד.

נכתב על ידי , 23/11/2015 04:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnabelleLee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AnabelleLee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)