לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Light of Morning Decomposes Everything


It was many and many a year ago in a kingdom by the sea

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

12/2015

החלטות


אני תמיד האמנתי שאחד הדברים החשובים בחיים הוא ללמוד להכיר את עצמך, זה בדיוק מה שאני עושה בשנה וחצי האחרונות, לומדת לדעת מי אני ואיך אני מתפקדת. אחד השיעורים החשובים שלמדתי הוא שהתגובה הראשונה שלי היא לרוב לא התגובה האמיתית שלי. המוח שלי עובד במנגנוני חשיבה אוטומטיים, אם התרגלתי לחשוב שא' שווה לחמש ושג' שווה לשבע עשרה קשה לי לחשוב אחרת. לכן הרגלתי את עצמי שכשאני מתמודדת עם עומס רגשי אני חייבת לקחת צעד אחורה, לתת לעצמי זמן ומקום לחשוב ולעכל את הרגשות של עצמי. זה בדיוק מה שעשיתי בימים האחרונים, נחתי המון, נמנעתי מכל מעמסה רגשית או בעצם כל רגש שהוא, הכל כדי להבין איך אני מרגישה. התרגלתי לחשוב שאם חברים שלי אוהבים עוד אשים חוץ ממני זה סימן שלא אוהבים אותי, אם חברה קובעת תוכניות עם משיהי אחרת זה סימן שלא רוצים אותי בסביבה... זאת שיטה מאוד נוחה כי היא דורשת מינימום מאמץ מחשבתי, הכל על טייס אוטומטי. למדתי לדבר על הצרכים הרגשיים שלי, ביקשתי מהמלאכית זמן לחשוב, זה לא שאני לא רוצה לדבר איתה, אני פשוט לא מוכנה לדבר איתה ולחי ההבדל הקטן אך המשמעותי. 

 

הגעתי לכמה מסכנות: אני לא כועסת על המלאכית, לאף אחד אין שליטה על הרגשות שלו ואני כאדם רגיש לעולם לא יבקש מאחר להתנצל על הרגשות שלו. אם כבר אני שמחה לגבי העובדה שהמלאכית מרגישה מספיק בטוחה כדי לשתף אותי ברגשות שלה, זה מרגיש לי ככבוד עצום וזכות נדירה. אם כבר אני כועסת על הדוב, עיקרית בגלל האופן שבו הוא דיבר אלי אבל זה עניין אחר לגמרי. אני לא מתכוונת לעמוד בין המלאכית לבין האושר שלה, אם היא מאמינה בלב שלם שהדוב הוא הגבר שיעשה אותה מאושרת אני לא יעצור אותה, זה מגיע לה יותר מלכל אחד אחר. מה שכן אני לא יוכל להמשיך להיות החברה הכי טובה שלהם, זה בטוח. אני לא יוכל לצאת איתם ולהרגיש כמו גלגל חמישי, אני לא יוכל לגור איתם בדירה ותמיד להרגיש תקועה באמצע, אני לא יוכל לדבר עם המלאכית על הזוגיות שלה, אני לא יוכל שלא להיקרע מבפנים מרגשות מנוגדים, מצד אחד האהבה למלאכית ומצד שני השנאה הטבעית לכל בחורה שאי פעם תיהיה עם הדוב, אחרי הכל הוא ה-אקס. אני לא זאת שצריכה לבצע את ההחלטה, זה מחוץ לידיים שלי. אני תמיד יאהב את המלאכית, אני תמיד יהיה חברה שלה אבל כנראה שלא החברה הכי טובה, כנראה שלא חצי מוח וחצי לב.

 



 

בינתיים בזמן שאני מחכה למה שמרגיש כמו גזר דין אני מתרכזת בעצמי, מגיע לי מעט תשומת לב, מעט דאגה לצרכים שלי ולרצונות שלי. זה עושה לי טוב, מאוד אפילו, זה מרגיש לי נכון לעכשיו. 

 

Anabelle שלושה ספרים חדשים שמחכים רק לי, מי יכול לבקש יותר?

נכתב על ידי , 1/12/2015 05:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnabelleLee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AnabelleLee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)