לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014


אני מסתכלת עליך מלמעלה, אני רואה חוטים של זהב בשיער שלך ואצבעות דקות של אמן. אני צועקת לך מהקודקוד של המחשבה, אני מישהו בשבילך. אתה מפנה מבט ומתרכז בפירמידות אחרות ממני, ובקצה שלהן לא אני יושבת. שחררת אותי כמו שמשחררים את ימי שני. לנסיך שלי אין סבלנות, ולא אפיתי לביבות מזל. אני מדמיינת אותך במסדרונות, בוהה בדלתות דרך ריסים זהובים בלי לדעת שאני מחכה מעברן השני. אני מדמיינת אותך בוכה כמו תינוק בקצה של מסדרון ארוך, ויש לנו הרבה ללכת עד שאוכל להעביר אצבעות בחוטי הזהב האלה ולהתאהב שוב שווה בשווה. בחלום אני גרניום בשדה פרחים ואתה עובר בין החלקות ומריח אחרות ממני. בינתיים, אני טובלת במים עומדים. אני מתפשטת עד לעצם ושותקת כשאני מרגישה את המים מכסים לי את כל הפתחים לנשימה. מתחת למים האלה אני לא נושמת, זה משאיר לי זמן לחשוב על כמה מים עומדים זה מסריח. לערמונים במטבח אין ריח יותר. הסרחון ספוג לי בעור. בפנטזיות שלי של ימי שני, אנחנו שוכבים כמו מקצוענים. באוויר יש תחושה של דז'ה וו, כבר עברנו כמה טבורי עולם והיינו מאוהבים גם במרחב וזמן אחרים. זה נמצא שם כשמסתכלים בעיניים ורואים רחוק לאחור. שדות שלמים של גרניום רך עד כמה שהעין יכולה לראות. אחר כך, קצת לפני שמגיע יום שלישי, אנחנו מתקלחים יחד במים טריים. 



נכתב על ידי hjfhd , 5/3/2014 22:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  hjfhd

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhjfhd אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hjfhd ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)