לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיבה חופשית


מתובנות של מדען: עובדות לא נעלמות כאשר מתעלמים מהן!

Avatarכינוי:  קנקן התה

בן: 12

Google:  קנקן התה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

הזדמנות לתפוס את הפושע!!!!


 

אם נכנסתם לכאן מפני שראיתם את הכותרת והסתקרנתם, אגש מיד לעניין. אם קפץ לכם בזמן האחרון מסך במחשב שמיד תראו במה העניין ומבלי שיש לכם מושג מהיכן הגיע, דעו לכם:

 

א.     שזהו לא סתם אתר מפוקפק מהבחינה המוסרית כביכול, אלא שהוא שותל במחשב שלכם עוקץ שחוטף (HIJACK) לכם את כל המידע הרגיש במחשב שלכם. בעצם תכולת המחשב (IMAGE) מועתקת/ מצולמת לאיפוא שהוא, פרטים בהמשך, לא עכשיו "כשהאינטרפול" (כלומר אני) חוקר.

 

לפני שאמשיך בבית וגימל, ראו במה העניין, ואם נתקלתם בזה לאחרונה אז כדאי להמשיך לקרוא :

 



 

ב.  מחקירה ראשונית שלי,  המקור לזה הוא כתובת מייל שהוכנסה לרשימת המנויים שלי בבלוג. כלומר אם בשלי,  סביר שאולי גם בשלכם.

 

ג. המנוי הזה בוטל לאחר שבוע! (וזה כבר מחשיד) ומה שקרה בזמן הזה היא החדרה של נוזקה לסיסטם של המחשב וזה מה שהתגלה על ידי תוכנת האבטחה (תוכנות אחרות לא גילו!!!):

 



 

סליחה שאני לא מפרט ואולי נשמע מסתורי. יש לי מידע שאני לא רוצה לחשוף כרגע על המנוי הזה, שיתכן שנרשם כמנוי גם בבלוג שלכם. יפה השתיקה כרגע.

 

אבל, אם קיבלתם באחרונה מסך כזה במחשב, או מייל שהוביל לאתר הפותח אתר צ'אט דמוי זה - אנא כיתבו לי למייל שלי ואמסור לכם מה לבדוק ברשימת המנויים בבלוג שלכם. רצוי להוסיף תגובה קצרה ששלחתם מייל, אבל לא הכרחי, פשוט אבדוק את הדואר מהר יותר .

 

מכך עשויים לצאת שלושה דברים:

 

א. אסביר לכם איך להפטר מהנזקים האפשריים.

ב.  יצטבר חומר מרשיע לזה שכבר בידי (לא אפרט) כנגד המנוי הזה.

ג.  נבחן את האפשרות שהאקרים משתמשים בפלטפורמה של ישרא-בלוג לחדור לחשבונות שלכם ולמידע רגיש במחשב.

ד. אנא, הגיבו מהר לפני שיועלמו הראיות, אבל לא הנזקים . 

 

להזכירכם בעבר מצאתי התאמה מדוייקת בזמן נסיונות פריצה למחשב שלי ולכניסות ללוח העריכה בבלוג הזה בישרא.

שנית, (כפי שכבר כתבתי בעבר) מישהו השתמש בבלוג הזה כפלטפורמה לעקוף את החסימה במקום העבודה שלו/ה לגלישה בפייסבוק (ואפילו הודה בכך).

שלישית, מישהו ניסה בעבר להשתלט על הבלוג הזה דרך פריצה ללוח העריכה. אלא שהאידיוט השאיר במקרה ההוא את כתובת המייל שלו בבלוג הראי( שכינה אותו "ניסיון 5"), ושדרכו ניסה לבצע את ההשתלטות.

 

אז אם נתקלת בבעיה , אנא כתוב/י לי על כך במייל:

[email protected]

 

אם יסתבר שזו תופעה כללית כאן - אמסור פרטים נוספים בפוסט המשך ולאחר שאשתף את מריאט.

 

לטובתנו, אשמח לשיתוף פעולה שלכם.

 

שבוע טוב

 

 

תוספת עריכה

 

מסתבר שההאקר הזה נכנס למתקפת סייבר מטורפת על המחשב שלי, הנה ראו דגימות קטנות שנרשמו אתמול במערכת חומת האש שלי (שדרך אגב הוא ניסה גם לטפל בהגדרות שלה):



 

 

ובהמשך ניסיון פריצה ראשון:



 

 

היום בבוקר הוא חידש את הפעילות:



 

אני יודע עליו כנראה יותר ממה שהוא חושב. הוא דובר רוסית ואני יודע לאיזה אתרי רמאות מפוקפקים הוא נכנס - מציע לו להזהר ולהפסיק לשחק באש. שיזכור שיש גם משטרה. לכן אני מציע לו לרדת ממני. אני מחכה לתגובות שלכם אם הבחנתם בפעילויות מוזרות כמו גם תוספת ומחיקה של מנוי (שלא אחשוף כאן את המייל שלו) בבלוג שלכם - הרי ברשימת המנויים אתם יכולים לראות שינויים במספר המנויים/ לאלו שעוקבים וכדאי לעשות זאת). שיתוף פעולה שלכם חשוב כדי לדעת מהם מימדי תופעת השימוש שלו בישראבלוג.

 

בינתיים  אני מעביר את הפוסט הזה לידיעת מריאט.  אני חושב שהוא כבר הגזים בטירוף שלו. 

 

29.6.2014       11:38

 

נכתב על ידי קנקן התה , 28/6/2014 22:41  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-11/7/2014 01:04



124,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע וטכנולוגיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקנקן התה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קנקן התה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)