לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

keep it clear


"כול מסע מתחיל בצעד אחד "


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

water shoots


אז...שלום :)
כמובן שבזמן האחרון אני שקועה בלימודים...חברים יציאות...ולא תמיד יש לי הרבה זמן לעדכן באסה...
אבל , בפסח אני הולכת להיות באיטליה מה שאומר עוד מלא תמונות חדשות :)

בנתיים..עשיתי סט צילומים של טיפות מים..כמובן שצילמתי על מצב מאקרו והשתמשתי בפלאש :) לפניכם התוצאות







האהובה עליי מהסט






וזהו ~ אני מעריכה ביקורות :)


נכתב על ידי , 27/3/2012 10:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנדרלין


מכירים את זה שהכול אצלכם בגוף זז מהר יותר,שאתם מחכים למשהו  מסויים או שסתם נמאס לכם מהשיגרה והדבר היחיד שמתחשק לכם זה לצאת לרחוב ולצעוק כול מה שאתם רוצים בלי להתחשב באף אחד.בלי לשים על הדעות של אנשים אחרים.
הרגעים האלה בהם אתה רוצה להיות עצמך בלי שיגידו לך מה לעשות
הרגעים האלה שאתה רוצה שרגעים בחיים שלך ימשכו לנצח הלוך ושוב בסיבובים חוזרים
הרגעים האלה שאתם מרגישים שאין לכם כלום בחיים ואתם רוצים לאבד את הראש ולעשות מה שאתם רוצים
לא מה שמצפים מיכם
להתחבר לאני הפנימי שלכם,ולא להתייחס לדעות של אנשים עליכם.
או שלצאת החוצה לרקוד,ימינה,שמאלה,להיות מה שנקרא
חופשי ומאושר
נכתב על ידי , 22/3/2012 17:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה פורים


משנכנס אדר מרבין בתמונות:)
וואו איזה פורים מטורף מתחיל להיות..אתמול התחפשנו בבצפר אני הייתי ניין קאט:)
אז איך התחיל היום שלי
קמתי בבוקר די עייפה,כי אמש היה יום הולדת לידיד שלי,אבל למזלי קמתי בדיוק עם השעון בשש וחצי בבוקר נשמע לכם שהשתגעתי,מהר אכלתי התארגנתי וזזתי לחברה שתאפר אותי ויצא איפור מדהים,אחר כך הלכתי לצבוע את חברה שלי שהתחפשה לתארג' סימפסון בצהוב,חוויה מעניינת ומאתגרת במיוחד שבסופה גמאני הייתי חצי צהובה,בבית ספר הקרח נשבר מהון תחפושות והערסים היו מסומנים(מוהוק בצבעים וכו'),וכמובן השליחים הופיעו במקיף שלי,משהו שתכננתי ביחד עם המורה שלי מתחילת שנה(מה29 לאוגוסט אם אני זוכרת נכון),האמת היה לא משהו גיליתי כמה אכזבות בהתחלה הייתה הופעה מעולה אבל אז הייתה תחרות תחפושות שדיי הרסה את ההופעה...:/.ותגידו לי כמה אנשים יכולים להתחפש לLMFAO נכון זה מקורי ויפה אבל כמה אפשר חחח בבית ספר שלי היו לפחות 10 זוגות,אבל זה היה מצחיק אז נסלח להם:),אחרי שההופעה נגמרה ואז עלתה להקת ביה"ס "טובה" נגמר הפורים בבית ספר ומשם כמיטב המסורת זזים לקניון,ששם כבר היה הכי כיף שרק אפשר פלאפל אכול כפי יכולתך,גלידה,דשא מגלשות וכמה דרמות מיותרות^.^
ולתמונות~

השליחים על הבמה וכמה אנשים מכיתות י"ב שהתחפשו לsamsme street




2.כמובן אני עם התחפושת ניין קאט שהשקעתי בה כול השבועיים האחרונים:)


3.אני וידיד evil nyan cat & nyan cat




את היום המשכתי בשיעור גיטרה מגניב ומצחיק שקיבלתי בוא לנגן את מכה אפורה,חברה ישנה אצלי
והיום חזרה של השליחים ומחר נתראה בכנס הארוקון
צפו לעידכונים^^
נכתב על ידי , 7/3/2012 12:10  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 25




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מוזיקאים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לker's אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ker's ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)