לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מה אפשר להגיד. אני, עצמי ואנוכי -.=


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

הומופובים יקרים? תתפ/בגרו -.-



אנשים חושבים עלייך משהו אחד.
אנשים אוהבים אותך כמו שאתה.
אנשים שמחים להיות איתך.
...
לפחות זה מה שהם אומרים. 
אז למה, אם אתם כ"כ אוהבים אותי...
למה אתם לא רואים מי אני?!
למה אתם לא רואים את ה-אני שלי!?
למה ?!
אני שחקן עד כדי כך טוב?
באמת?...
 
למה...
למה אם אני אספר לכם בעצמי שבניגוד למה שאתם אומרים,
אני ל-א אמצא לי חברה, אתחתן ואחייה באושר ועושר עד לסוף חיי,
לא כי אני לא יכול. כי אני פשוט לא רוצה! באמת באמת לא רוצה
.   .    .
למה אם אני אספר לכם שאני מעדיף בנים על בנות בתור אהבה
אתם תתרחקו?
תחשבו שאני כ"כ שונה?
למה?
אני לא אשתנה.
אם אהבתם אותי זה לא אמור לשנות משהו...

לא אהבתם אותי או הייתם איתי כי אני אוהב בנות נכון?
אז...
למה אתם תתרחקו?
אני לא חולה...
אני לא אאנוס אף אחד...
אני לא... אני לא...

למה אתם לא יכולים פשוט לראות מה אני?
אפילו אני לא יודע מה אני באמת...
.
.
.
מה אני? @.@ 
נכתב על ידי NyanDog , 25/11/2011 23:53  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ה-שעמום =\


            העלאת תמונות

הייקי לכל מי ומה ומו שקורה את הבלוג השקסי שלי 3:

רציתי לכתוב
משהו .
אבל לא ידעתי על מה =\
בסוף החלטתי לכתוב על השעמום ההיסטרי שפקד אותי היום...
ונראה מה עוד יצוץ בדרך ><

קמתי בבוקר, אכלתי פיצה.
השמנתי 200 קילו :'(
ויצאתי לחדר הכושר, הייתי אמור ללכת עם החבר הכי טוב שלי, זה שיודע על היותי... אתם יודעים 
O_O

הוא הבריז לי .
שעה וחצי אני מנסה לשכנע אותו, לא עוזר כלום!
בסוף הוא מנתק לי בפרצוף ואני פשוט לא יכול להתקשר בחזרה. (כיבה את הטאלפון. אין לו פלאפוןן ><)
ונאלצתי ללכת לבד! :<

הכעס והעלבון שאני מרגיש עליו עצומים -.-
:|

לעניין אחר,
יש לנו משהו כזה בבצפר שאנחנו צריכים לעבוד בכל מיני מקומות ><
בצפר חקלאי (מופת!) XP

אז דפקו אותי ברפת! 
פרות וזה 3:
אני אהיה בין בנות מיני :F

רק שזה ב5 בבוקר ואינלי מושג איך להגיע, 
OH WELL
אפשר להבריז שבוע לא? ><

עוד משהו, אני פוחד פחד מוות שמישהו שאני מכיר
אישית ימצא את הבלוג הזה
ויזהה אותי :||:
M_M

בעיות חדשות לאוסף?

הרפת =|
מישהו שאני מכיר מוצא את הבלוג
השעמום T_T

למישהו יש טיפים?
בבקשה ותודה 3:
NYAN 
 
 
 
 



 
 


נכתב על ידי NyanDog , 19/11/2011 18:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהבה ראשונה 3:


העלאת תמונות
כאב, כעס, תסכול, יגון, עצבים.
מה לא?
למה תמיד אצלי יש את החוסר מזל הגדול ביותר באהבה שיכול להיות לבנאדם!?
עד עכשיו...

התחלתי בלחכות.
לחכות לאחת המיוחדת שתכבוש את ליבי, לא נפרד לעולם, נתחתן ונביא 3 ילדים
(אחד מכל סוג )
נתעשר ונחייה באושר ועושר.
ואז, הבנתי שאני בקטע של בנים.
האשליה שלי , נופצה.
אחד הדברים שהיו ברשימת ה: מה צריך לחיים מאושרים" שהייתה תלוייה במוח שלי,
נמחק.
שנה שלמה, ניסיתי לסתור! להפסיק, לשכנע את עצמי שזה יכול להשתנות!
ושזה ישתנה!
כמעט השתכנעתי, ואז ב"פוף"
הכול חזר.
הבנתי שאני שונה, אחר, מסכן...
הפסקתי לרחם על עצמי.
שמרתי את המידע לעצמי.
שתקתי, שיחקתי, התעלמתי.
...
עד כיתה ח'.
הגיע עליי חבר אמת, חבר נפש 
וסיפרתי לו.
לא יודע איך, אבל הצלחתי.
גיליתי עוד אמת מרה...
הוא היה בור,
לא כעס עליי, לא שנא, לא סיפר...
אלה פחד, לא הבין.

הרגשתי נוראי.
לא ידעתי מה לעשות :\
נשארתי בודד .
עבר זמן... הוא השתנה.
עד היום, הוא חברי הטוב ביותר, אבל הוא לא בור.
הוא לא פוחד. הוא מבין. הוא תומך!
אני לא בודד יותר...
עברה שנה, התחילה כיתה ט' .
בין הלחץ ההיסטרי של הציונים...
התאהבתי.
ילד פשוט.
בכיתה שלי, לא חתיך בצורה מיוחד... אבל מדהים בשבילי- תשוקה.
לא חכם יותר מידי... אבל גאון - הערצה.
הערצתי אותו, חשקתי בו.
שתקתי.

לא היינו חברים קרובים בצורה כלשהיא, הרחקתי אותו ממני...
כמו שהרחקתי הרבה אחרים.
אף פעם לא הייתי סוציאליסט או משהו כזה =|
אבל איכשהוא, התקרבנו,
נהיינו חברים ממש ממש טובים D:
הלכנו לחדר כושר ביחד ( זוכרים? אני שמן :'[ )
ראיתי אותו חסר חולצה, התחרפנתי -.-
הייתי אצלו, חיקינו ניאן קאט... פארודיה כזה,
וכמעט הפשטתי אותו לגמרי,
שלא תחשבו.
יצא לי להוריד לו את המכנסיים, בצחוק ^^
כמה פעמים -.-
אבל פאקינג נמאס לי!
נמאס לי לשתוק!
נמאס לי לחשוק!
נמאס לי להעריץ!
נמאס לי להיות בלעדיו!
נמאס לי להעלות חיוך על הפנים , לטייל עם חברים, לעשות מה שבא לי ולאהוב את החיים!
נמאס לי להיות מוקף בחברים,
ולהרגיש בודד יותר מאי פעם.
להיות ידיד של כולם . וחבר של אף אחד.


נמאס לי להרגיש כמו אנורקסית בטנלובלה

נמאס לי להרזות עוד ועוד,
לשמוע את כולם אומרים "יואו! הרזת!" ו" יש לך משקל מתאים לגובה שלך!"
להרגיש בעננים, להסתכל עליי במראה 
ולראות בן אדם שמן ומכוער.
הורדתי 10 קילו מהיסודי... 
ועדיין, אני תמיד רואה שומן מיותר, שום קוביה מסכנה, רק עיגולים.
.

אני רוצה לקום יום אחד.
להרגיש בעננים!
לקום יום אחד, 
לראות משהו יפה במראה!
לקום יום אחד,
ולהיות מוקף בחברים אמייתים גלויים שיודעים 
עליי הכול ורוצים להיות איתי!
לקום יום אחד,
ולהיות שמח. באמת שמח...

כי אם לא זה,
עדיף לא לקום בכלל.
*~*
 
נכתב על ידי NyanDog , 18/11/2011 17:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Lets Begin


העלאת תמונות
שלום לכולם D:
אני ניאן דוג :<
או ניאן קאט
או מייקי (קיצור של השם המכוערר שלי )
בחירה שלכם ._.
בניגוד לכמות יחסית גדולה של האנשים פה, החיים שלי לא בפח זבל.
אני לא רוצה להתאבד , יש לי חברים, אין לי התקפי דאון
(יש לי. לא יותר מידי... אבל יש לי)
אבל כמו כל בנאדם נורמאלי, עם שלל בעיות הצטרפתי לישרא
לניסיון נואש לקבלת תמיכה... =\
פטתי. אני יודע =[
אז בוא נסביר לכם מה הבעיות שלי כרגע:
1> אני לא מבין כלום בישרא ^^
2> ישלי קראש על חבר מאוד מאוד טוב שלי :[
3> אני שונא את המראה שלי X_X
4> קשה לי להיפתח באמת לאנשים...
5> אני מרגיש הכי לא קשור לעולם הזה :\
6> אני לא בטוח שמישהו בכלל יקרא את הבלוג הזה
7> חיבה לסמיילים XD 
...
טוביק, זה כול מה שעולה לי בראש כרגע -.-

מידע עליי סתם ככה:
1> אכן. אני חלק מהקהילה הגאה. יאי =\
2> בן 14.5 בערך, יומלדת במרץ ><
3> אוהב תשומת לב, אנשים טובי לב ופקינזים
4> 1.74 מטר ^^ עיניים חומות עם קצת ירוק, שיער מכוער חום ומוזר כזה
כרס קטנה ומעצבנת וחיבה היסטרית לפיצות 3:
5>  שום ניסיון ברומנטיקה. כלום X-X
6> יודע לכתוב סיפורים בהמשכים... סופר מלך D:
7> מילה שמאפיינת אותי עד מאוד: "מיאו"
8> לא שומע הרבה מוזיקה, לא שאני לא אוהב... פשוט לא יודע ^^
אבל אני אוהב רד הוט , ריהאנה, גאגא , חלק של ברונו מארס, רוני דלומי חלקית
ועוד דברים לא קשורים בעליל P: 
9> מעצב בפוטו, שנה וחצי בערך =\
10 > חיבה לסמיילים XD
 
מסן שלי למעוניינים: [email protected]

 
טוב, מה עוד אפשר לכתוב? =\
נתראה בלוג הבא? 
שאלות,  בתגובות ^ ^

תודה על הקריאה :-*
 
 
 
נכתב על ידי NyanDog , 18/11/2011 16:58  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  NyanDog

בן: 27

MSN: 




257
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNyanDog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NyanDog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)