לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מסע ההרזיה שלי




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

עליתי קילו! :-(


איזה בעסה...

משלשום אחה"צ ואתמול כל היום היה גרוע. אוף!!!

לא יודעת מה נכנס בי, פשוט אכלתי בלי חשבון אז לא פלא שעליתי קילו. בורקס, גלידה, פופקורן, שניצל, שוקולד.... אומנם טיפה מכל דבר, אבל זה מצטבר אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!

 

מקווה שהיום יהיה יותר טוב, עוד לא אכלתי כלום בינתיים.

 

נכתב על ידי ענתוש רוצה לרזות , 22/3/2012 10:55  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה מבחן..... איכס!


היה מבחן זוועה. קשה קשה קשה!!!! סעעמק! מקווה שעברתי לפחות, ממש לא בא לי לחרוש שוב על ערימות חומר...

אז מה אכלתי אתמול??

בוקר: X

ביניים:  2 תמרים וגזר

צהריים: X אמא היתה בעבודה !!! יאי!

ביניים: תפוח, אנרג'י

ערב: 2 פרוסות לחם קל (טעייייים!!! כבר שכחתי טעם של לחם), 2 כפיות קוטג' 3%, חצי עגבניה, חצי מלפפון, מעדן וניל 0%

 

זהו!

אני מאוד מרוצה! אני משתדלת לא לאכול מעט מדי כדי שהגוף לא יכנס למגננה ויפסיק לרדת. לא בא לי שיתנגד!! חחחח :)

היום אני הולכת לחדר כושר לשיעור אירובי ואולי קצת על ההליכון או משהו כזה, נראה.

 

אה! הכרתי מישהו חמוד!!! הייתי אצל חברה שלי לפני כמה ימים ואח שלה הגיע מהצבא. בא לבקר אותו חבר.... איזה חתיך... גם הוא חייל, עיניים כחולות יפות כאלה ושיער כהה.... גרררר.... ממש ממש מתוק ויפיוף!!

בכל אופן, דיברנו קצת וצחקנו וזה ואתמול בערב ראיתי שהוא ביקש שאוסיף אותו לפייסבוק שלי!! איזה כיף!

טוב, לא פותחת פה... חמסה חמסה חחחח

 

יאללה, עפתי לישון קצת, אני קרועה מעייפות, למדתי חצי לילה....

ענתוש

נכתב על ידי ענתוש רוצה לרזות , 20/3/2012 12:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר....


לא נשקלתי היום... עדיין. מנסה להתאפק. השקילות היומיות קצת מחרפנות אותי...

אתמול היה יום מצויין, חזרתי מבית ספר בערך בשלוש, בדרך חברה שלי אמרה שהיא מתה מרעב והחלטנו לקנות ביחד פיצה. זאת פיצה אישית כזאת, עגולה שחותכים ל 4 משולשים. בגדול, זה יוצא כמו משולש וחצי של משפחתית לכל אחת.

היא אכלה תוך כדי הליכה את שני המשולשים הקטנים שלה, אני החזקתי את הקופסא ביד ונגנבתי מהריח. היא שאלה אותי למה אני לא אוכלת, אמרתי שאני שונאת לאכול בהליכה ואני אוכל בבית.

כשהגעתי הביתה, אמא שלי ישר קפצה ושאלה אם לחמם לי אוכל. הראתי לה את הקופסא ואמרתי לה שמתתי מרעב וחיסלתי שני משולשים בדרך חחחחחחחחחחחחח אני אלופה או מה?? חחחחח

אחותי הקטנה התלהבה מהפיצה אז נתתי לה את מה שנשאר. אז יצא שלא אכלתי צהריים. יאי!

בחמש בערך הייתי רעבה.... אכלתי מעדן וניל 0%, תפוח ושני תמרים.

בשש וחצי אמא שלי הכינה ארוחת ערב אז אכלתי עם כולם: 3 כפות סלט (גדולות. עם שמן זית), 2 כפות גבינה לבנה, ביצה קשה ולקינוח קצת תותים.

בקיצור, אחלה של יום לדעתי.

 

אני רוצה להחזיר לחם קל לתפריט. מצד אחד, נמאס לי כבר מהפריכיות, בא לי למות מזה. מצד שני, לחם זו חולשה שלי ובגלל זה הוא ירד מהתפריט... אני מתה על לחם. בכלל על בצק... שמנה שכמותי.

מתגעגעת ללחם... כמו איזו סתומה, בחיי. איזו עליבות.

 

היום אני הולכת לבית ספר מתשע עד 12 רק, כיף לי! מחר יש לי מבחן ענקי אז אצטרך לחרוש בערב.... בעסה לי.

טוב, זזתי להתלבש, אולי אעדכן שוב אח"כ.

 

ביי בננות,

לא להתפתות ולהיות חזקות!!!!!!!!

הבלוגים שלכן הפכו ממש להתמכרות... כל היום אני קוראת עדכונים באייפון חחחחח

ענת

נכתב על ידי ענתוש רוצה לרזות , 19/3/2012 08:07  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  ענתוש רוצה לרזות

מין: נקבה




717
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענתוש רוצה לרזות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענתוש רוצה לרזות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)