לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Just living my life..

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

יש לי בחילה


שומן זה רע ומגעיל

אוכל זה מגעיל

הבולמוסים שלי מגעילים אותי

אני יכולה לאכול כל היום 600 קלוריות להגיע לערב ולאכול עוד אלף בחצי שעה

אני מגעילה את עצמי

ועכשיו יש לי בחילה

פעם ראשונה שחשבתי ברצינות על להקיא

אבל אני לא אעשה את זה

כי זה לא בריא ואני אזיק לעצמי

אני אהיה חזקה ואתאפק

כי אני יכולה

וממחר באמת אשמור

ממחר אני לא נשברת.

 

נכתב על ידי Just living my life.. , 1/3/2014 19:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,067
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , המשועממים , אומנויות הבמה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust living my life.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just living my life.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)