לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ריקנות


The place I can run crying to .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

כל מטרדי נפשי


אני רוצה לשתף במשהו שמדיר שלווה מנפשי .

העובדה שזה כלכך מוזר לאנשים לראות אותי בסיטואציות מיניות ...

אני שמחה טיפה , כי זה אומר שאני לא "זונה "

אבל אני רוצה לדבר , לשתף , לבקר . וכל שאני מקבלת זה מבטים מוזרים ...

כי אולי לדבר על זה  יהפוך את זה לפחות מוזר בשבילי עצמי .

 

עזבו את זה שאני חלוקה בעניין , זה בין גועל כלשהו לבין תאווה לעוד .

 

מה קרה פתאום שהגבולות התרחבו כלכך ?

התחלתי לבטוח בך אולי ?

או שמא אני חרמנית פשוט ואני אתחרט על העניין

אבל תהרוג אותי אני נהנת אפילו שלא אני זו שגומרת

 


 

ועוד משהו שמטריד את נפשי :

מחר

אני לא יודעת כיצד אתפקד מחר , אני לא רגילה לחברת אנשים , אני פשוט לא , בחופש הזה הייתי מספר ימים בחברת אנשים , אבל כולם בעלי אותם תחומי עניין כמוני , רצון כלשהו להכיר אותי , לבלות איתי זמן .

עכשיו אני אחזור למסגרת שאני לא שלמה איתה , עם אנשים שכמה מהם אני רוצה שיתרחקו ממני כמה שאפשר .

 

נהיה לי קר רק מלחשוב על כולם שם .

 

בבקשה שאני לא אעצבן שם את כולם .

בבקשה שאני אהיה נסבלת .

בבקשה שאני אהיה מובנת , לפחות בערך .

 


 

הורים תפסיקו לדבר עלי כאילו אני מסכנה , די להסתכל בתמונות ישנות שלי ולהגיד עד כמה אני נראת שם פגיעה , די , אני לא אוהבת את התקופות הללו . אני לא אוהבת את עצמי שם .

אני אוהבת את עצמי עכשיו , תסתכלו עלי עכשיו , תראו עד כמה השתפרתי , תהיו גאים בי כמו שאני גאה בעצמי .

 

נכתב על ידי חתולרטוב , 2/4/2013 19:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  חתולרטוב

MSN:  תבקשו :3

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחתולרטוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חתולרטוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)