לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ריקנות


The place I can run crying to .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

והכל כלכך חנוק פה


הצילו אני לא יודעת מה לעשות .

מאתמול בלילה אני מרגישה כאילו אני טובעת . כאילו אין אוויר , ואני נושמת כלום , וזה כלכך כואב .

זה לא שלא ידעתי , ידעתי , לא רציתי אבל לשמוע את זה , לא רציתי לדעת בטוח , ניחשתי , והחלטתי שעדיף לא לשאול , לא לדעת , שזה סתם יכאב , ומה אני צריכה אתזה בכלל .

ועכשיו שמעתי , שאלתי אפילו כמה פעמים , כדי למנוע אי הבנות . ייחלתי לטיפת ציניות .

..הם שכבו . בזמן שאנחנו הינו ביחד . טוב לא בדיוק ביחד , אתם יודעים , מערכת יחסים פתוחה .

אבל

אני לא מצליחה לעכל , לבלוע את זה . זה כל כך לא רלוונטי עכשיו "חשבתי שעברנו את זה כבר " גם אני גם אני . אבל זה עוד כואב , ואמרת לא לשקר .

אני לא יכולה שלא לדמיין את זה . אני לא יכולה להפטר מתחושת הגועל (עוד לא אכלתי כלום היום . כלום . אני לא מסוגלת )

זה אפילו לא הוגן לכעוס עליו , הרי מערכת יחסים פתוחה וזה . אבל עלי זה משפיע . טוב אולי בגלל שזה כלכך טרי . כמו שאני מכירה את עצמי אני אצליח להדחיק את זה ככה שזה לא יפריע לי יותר מדי . אבל האם זה בטוח ? האם זה לא יתפרץ מאוחר יותר ? האם זה בסדר להדחיק את זה ? כשאני איתו במערכת יחסים ? אני לא רוצה שזה יקלקל אחרי זה , שהכל יהיה בגלל זה.

אז צריך לסגור את זה עכשיו . אבל איך ? איך סוגרים משהו כזה . זה כלכך דומה לפעם שעברה , התחושה אותה תחושה , אבל המקרה עצמו אפילו דומה . עוד פעם מישהו ששייך לי כביכול , מישהו שיש לו אותי , הולך למישהי אחרת ואז חוזר ואומר שהוא אוהב אותי .

אני לפחות שמחה שהוא הפסיק להוסיף להתנצלות אני אוהב אותך . למה זה מחמיר את זה .

אתה אוהב אותי ועושה את זה ? מה זה אומר על האהבה שלך . (אבל הוא חכם , ולא עשה את זה ,הוא ניסה להעביר את העובדה שלא היינו כאלה קרובים ... )

למה הייתי כלכך נחמדה ? למה אני לא יכולה לשנוא אותה ? לקלל אותה מכל הלב . להשמיץ אותה . לפגוע בה .

למה אני לא מסוגלת , וכל מה שאני יכולה זה לחייך ולרחם עליה (ואז החיוך שלי קצת מזכיר את שלה , כי לשלה יש נימה של זיוף , של התרפסות ) אופ

 

אני לא רוצה לחשוב על זה . פשוט לא רוצה. תוציאו  לי  את זה מהראש , או תנו לי להשלים עם זה. שאני לא ארגיש נבגדת יותר , שאני ארגיש שזה בסדר , שזה עבר .

 

אני כלכך מצטערת שאמרתי שהייתי בוגדת בך , אני כלכך מצטערת .

שמעתי את הכאב .

אני מצטערת , אני אפסיק לילל , זה לא מועיל , ולא מקדם את העלילה .

במקום זה אני אחייך ואזכר כמה אני מוצלחת , ואבכה עוד קצת גם על זה .

ואז אחזור ללמוד , כדי שתהיה לי גם תעודה להראות עד כמה אני מוצלחת .

 

חתולרטוב

 

אם יש לכם דברי חוכמה בעניין (התמודדות עם העבר של הבנזוג ) אשמח לקבלם . ובכלל רעיונות למתנות לגברים זה יהיה נחמד  (תורידו מציתים ובשמים ובגדים )

 

נכתב על ידי חתולרטוב , 14/5/2013 15:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  חתולרטוב

MSN:  תבקשו :3

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחתולרטוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חתולרטוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)