לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ריקנות


The place I can run crying to .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

כעסים ולחמים


אעהה זה יצא לחמים וזה אמור להיות לחצים , אבל זה משעעשע.

 

אני חושבת שאני צריכה טיפול בסדנה נגד כעסים , ובדרך איזשהו קורס ליחסי אנוש . למה אני מרגישה מה זה חרא כשאני טועה ועושה פאדיחות . 
לא ישנאו אותי על מעידה אחת נכון ?
ובכללי מצבים חברתיים לאחרונה מלחיצים אותי טיפה , אני גם הרבה פחות יוצאת מהבית .
וגם עצם העובדה שהחברה הכי טובה שלי לא מדברת איתי בכלל . .. כבר מזמן לא דיברנו , אני חושבת שמהפעם שנסענו לתל אביב לא דיברנו ...
והיא מסתובבת עם אנשים עלובי נפש , שמתנשאים וחושבים שהם משו מזה שהם אומרים K
ויש את הבחור הזה , שלא באמת אכפת לי ממנו . אבל זה הלחיץ אותי תהומית העובדה שהוא החליט לנתק קשר .
כי זה באותה תקופה . זה מרגיש כאילו אני דוחה את כולם חוץ משני חברים ... כל השאר אני לא רואה בכלל ....
אה וגם הבחור הזה מסתובב עם החברה שניתקה קשר , אז זה בכלל מרגיש נידוי . ופאקינג הל אם אני מגלה שאיזה אחד מעורב בזה אני הולכת לדבר איתו ולשבור אותו עם מילים , ולתאר לו כמה הוא עלוב .
אני לחוצה מזה שהוא לא יאהב את המתנה ... שהוא יחשוב שאני טיפשה ולא מכירה אותו כי בחרתי לא נכון .
אני לחוצה מהארוחה במסעדה עם ההורים שלו , אינלי מושג מה ללבוש .
זאת הפכה לאחת מהדאגות הקבועות שלי כשזה קשור אליו .. מה ללבוש .. זה עושה לי כאבי ראש , ובטן .
ועכשיו גם נורא כואבת לי הבטן התחתונה , והיה לי כבר מחזור , אני מפחדת שזה ציסטות .
אבל גם יוקל לי אם זה יהיה זה , כי אז יהיו לי גלולות בלי שיהיה חשד שאני שוכבת .
כי ביינתים אני לא . וכל פעם שאני חושבת על זה מהדהדת לי בראש העובדה שהם שכבו ... אני לא מצליחה להרפות לגמרי . אני כלכך רוצה.
וגם לו נורא לא נעים שאני מזכירה את זה ואני מבינה כי הוא רואה בזה טעות , ואני אניח שכמו שכשלי מזכירים טעויות אני מרגישה בושה תהומית גם הוא כך , אבל יכול להיות שסתם לא נעים לו שזה פגע בי ככה . הוא הרי לא ידע .
סקס בלי רגש <סקס עם רגש , כל דבר עם רגש
אבל זה עדיין מהדהד .
ואולי אני חברה גרועה שלא יודעת לתמוך ולהגיד מילים יפות , ולא יודעת לאהוב .
ובכללי מרגיש לי לבד כל הזמן . אני גם מלאה שנאה ... כלפי אנשים .
אני רוצה שהם ישתקו ויתרחקו , ושלא יגעו לי בתחומי העניין .... זה שלי . תתרחקי לי מהמכרים שאני בכלל לא מדברת איתם אבל הם המכרים שלי אלא שחושבים שאכפת לי מהם .....
דיייייייי
שירד לי הלחץ הזה מהחיים .
אני גם לא מצליחה להתרכז לבגרות בלשון . איך לומדים את זה בכלל . שנה שעברה הסתדרתי והשנה זה פשוט דורש השקעה שאין לי עצבים אליה.
וככה די נחמד לעדכן את הבלוג ..
וחרשתי לשין גימל על הבלוג , כי אני סטוקרית מתה והיא מזכירה לי מישהי בתמונות שלה מ2010
והחשיפה שלה למין בגיל צעיר די דומה לשלי ... (רק שאני נחשפתי לזה בגיל 12. (
חתולרטוב

נכתב על ידי חתולרטוב , 25/5/2013 19:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  חתולרטוב

MSN:  תבקשו :3

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחתולרטוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חתולרטוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)