לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ריקנות


The place I can run crying to .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013


אני רוצה להאמין שהכל בסדר , ואנחנו נעבור את זה , ונדבר את זה עד שזה יעבור , שאני אפסיק לבכות מכל כנות , נמאס כבר. 

משהו כאן שונה במבט שלך , משהו בין אכזבה לכעס , ואני שונאת את זה שאני יודעת מה גורם לזה ואין לי את האומץ לשנות את זה . 

אולי . ממש בקרוב , חכה רק עוד טיפה .

אבל עדיין יש את המבט שאני כלכך אוהבת , אז לא הכל אבוד . 

ואני עדיין רוצה רק להסתכל עלייך וזהו . ואופ . למה אני כלכך מפחדת ? 

מה יקרה לי אם אני אפול לרגלייך ואדבר על רגשותיי ? הלא הבטחת להרים אותי , לטפוס , שאני לא אפגע , שאתה שם , למה כלכך קשה לי להאמין בזה .

הדבר האחרון שאני רוצה זה לאבד אותך על שטות שכזאת .

אני יכולה , אנחנו יכולים (אני מקווה) לסדר את הדברים מחדש , ללמוד מחדש אחד את השני , לאט לאט ,אוקיי? 

והמוות הזה בעיניים שלך כשאני אומרת לא , זה מה שרע לי כשאני מסרבת , לא זה שזה מוריד לי , המבט מוריד לי לא עצם הסירוב .

כואב לי שבמקום לדבר , אני מדברת בראש , וכותבת פה , אני לא רוצה ככה .

אני רוצה שתדע הכל , ובאותו הזמן אני קצת מפחדת שתחליט שאני לא בשבילך .

למרות שאתה מבטיח שלא יכול לקרות דבר כזה .

וכל הפוסט עלייך , תראה מה עשית .

ותראו אותי בקושי יוצאת , אני שונאת את זה . 

ועוד יותר שונאת את העובדה שרע לך עם חברים שלך ואין לי מה להגיד על כך .

והמשפט הזה 

אין לי מה להגיד לך 

כלכך כואב , ברמות חדשות .

כאילו שזהו , אין עוד מה להגיד , שזהו נגמר . 

ואני כלכך לא רוצה את זה .

והגיע הזמן לגדל ביצים , לדבר כמו בן אדם ,לנשום עמוק ולראות מה אני באמת מרגישה .

נכתב על ידי חתולרטוב , 20/7/2013 20:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  חתולרטוב

MSN:  תבקשו :3

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחתולרטוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חתולרטוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)