לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ריקנות


The place I can run crying to .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

חתולים ואהבה


כלבים וחתולים .

אני אדבר על חתול אחד . שלא הכרתי ולעולם לא אכיר ( רמז לבאות) .

עמד לו על הכביש ונראה אדיש . באתי ללטף זז טיפה , חתול רגיל . נראה חמוד , רציתי לצלם ~ לא הלך כי הפלאפון נתקע .

הסתובבתי לדבר עם אבא לרגע, עברה מכונית שאפילו לא הבחנתי בה . 

מסתובבת , ורואה את גופו מתפתל בקפיצות חסרות חיים על הכביש , כעבור כמה רגעים רק הבנתי מה קרה .

 

יש שני חתולים שהשפיעו על חיי, האחד החתול שלנו , של אחי, החתול שגדלתי לצידו , אהב ושנא אותי באותו הזמן , אזכור אותו לנצח עד כמה שאפשר. 

והשניה , שחורי , קטני שלי , אהובה שחורה שלי . נלקחה ממני עם הגורים שלה כאשר היא והבת שלה המליטו , אפילו להיפרד ממנה לא יצא לי , אני עדיין מתגעגעת .

 

לכלבים במהלך חיי לא התחברתי מי יודע מה , ועכשיו במסגרת זה שטיילתי עם שני כלבים , נורא התחברתי אליהם ובאמת שאלה חיות מדהימות ..

 

מאיך שאני רואה את זה יצור חיי יכול להיות הדבר הכי קרוב אלינו , כי נדמה שהוא מבין אותנו , ומרגיש אותנו .ואנחנו אוהבים את זה , ואוהבים לאהוב יצור פרוותי וחמוד ((גם אם הוא לא פרוותי וגם אם חלק יחשבו שהוא לא חמוד)) . 

 

חיית מחמד היא דרך ללמד אחריות ואהבה כלפי יצור חיי שהוא לא אתה . משהו שכולם צריכים ללמוד 

 

 


 

משעמם לי,באמת . 

 

אבל אני לא יכולה לעשות לגבי זה כלום בזמן הקרוב כי לימודים לימודים לימודים ... רק עוד חודשיים .

ובכל זאת אני לא רוצה לחיות על המתנה . אז צריך לראות מה עושים . 

 

 

נכתב על ידי חתולרטוב , 8/11/2013 18:17  
הקטע משוייך לנושא החם: כלבים וחתולים
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  חתולרטוב

MSN:  תבקשו :3

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחתולרטוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חתולרטוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)