לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ריקנות


The place I can run crying to .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

31.3


 אני רוצה אותך קרובקרוב


הכי קרוב


כי אנחנו כלכך שונים , אבל איכשהו  זה מסתדר


אתה חשוב חשוב חשוב , איך עשית את זה .


לפני כן אפשר להבין לפי הזכרונות שלי שלא היית משמעותי . ועכשיו ?


הכל פתוח , הכל .


כאילו כמעט , יש דברים שפשוט עדיף לא להגיד , אבל אני מניחה שאתה מנחש . אתה הרי לא רע בלקרוא אנשים .




 


ולנושא אחר לגמרי


 


מייאש אותי המחסור הזה בכסף מייאש עמוקות


שונאת את העובדה שהוא תמיד חסר


שאני צריכה לחשוב עליו בכלל ... למה אני צריכה להיות מודעת למצב הכלכלי ?


אוכ אני מרגישה רע בגלל זה כלכך .


 


ואולי אני מגזימה , ואולי לא הכל נורא כלכך , ואני מעצימה את תחושת הנחיתות סתם ....


אולי


 


אני לא רוצה להתבייש ....


 


ואני תמיד מבטיחה לעצמי שאני אהיה שונה , אני אעשה את הדברים נכון


אני לא אקלע למצב כאזה .


 






 


ואוי בנוגע לאימיילים .. הכל מוזר בהם , זאת אני , בהחלט אבל השתמשתי במילה "באהבה -ממני- "


אז נראה שלא פחדתי מהמילה הזאת כמו עכשיו . מה דפק אותי ?


מה דפק  אותי ככ חזק שאני לא משתמשת כמעט במילה הזאת (חוץ מברגעים נמהרים )


?!


ותאמינו לי כיתה ז היה הדבר הכי נוראי שילד יכול לעבור מבחינתי . וזה היה בסופה (האימייל ) אז אם זה לא דפק אותי , אז מה כן ?


 


יואו אני זוכרת איך שמרתי את עצמי שמחה אז . אני גאה בעצמי . באמת .


שהייתי כלכך תמימה וכלכך לא באותו הזמן . שידעתי בדיוק מה כולם חושבים ואומרים ועדיין חייכתי ודיברתי וצחקתי איתם כאילו זה לא משנה דבר .


 


נשברתי המון שלא תחשבו , אבל הייתי מדהימה . הייתי נותנת לעצמי מדליה .


זה נפלא באמת , שאני יודעת שאני מסוגלת לעבור כל מה שתזרקו עלי , כי יותר גרוע מזה לא נראלי שיש . באמת .


 


 


תענה כבר לאסמס, תענה משהו , כל דבר . זה ישמח אותי . תעשה אותי שמחה . ככה שאני אשכח למה הייתי בכלל עצובה . תעשה אותי הנסיכה שלך , האחת והיחידה . שלא אחשוב לרגע שמשהו יותר מעניין משנינו .


בוא נדבר עד הבוקר.


בוא נברח .


 

נכתב על ידי חתולרטוב , 31/3/2013 00:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בא לי לדפוק את הראש בקיר , אולי ככה אהיה יותר נסבלת .

אני רוצה לבכות , אני רוצה לצרוח, אני רוצה שכולם יעלמו , אני רוצה להיעלם , אני רוצה שקט , אני רוצה רעש , אני רוצה חום , רוצה קור

מה יהיה

אני כנראה אבכה את עצמי לשינה שאני ארדם מהר , ואפילו בלי סיבה

עם מוטיבים קטנים , אולי. אבל זה כלכך לא אני .

ואולי הייתי רוצה לומר משהו בלי לצאת דביקי או נידי ....

ואטאבר מה זה משנה , לכפות את עצמי בייחוד עכשיו שהכי לא בא לי להיות עם אנשים .... אני רק רוצה לדעת שכן רציתם אותי שם .....

נכתב על ידי חתולרטוב , 10/3/2013 22:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דרך צלחה


אני רק יודעת שמאחורי הכל יתחלף ומקדימה רק תשתנה המטרה , כי אני אהיה הכי טובה שאוכל , הכי מצליחה ואגיע למטרה .
וכדאי שאזכור ללכת על השביל בזהירות , לא ליפול על שטויות . אבל , לא לשכוח להרים מבט להסתכל על הנוף המרהיב שיש בפסגות .

הכל כל כך שונה מפעם הכל כך טוב יותר . אני מניחה שהצלחתי , שאשכרה השגתי את מה שהיה כלכך חסר לי אז .
הצלחתי הצלחתי הצלחתי . מעכשיו יהיה יותר קל , פחות כואב .
ואני אשבר ואבכה כי אלה החיים , זה עוד יקרה פעמים אין ספור , אבל כעת אדע שאני לא לגמרי לבד , שיש יותר גרוע ושגם אותו עברתי , אז אין מה לפחד ילדה נגבי את הדמעות תחייכי בכוח ותקומי ותמשיכי כי אין טעם להיות עצובה כשהעולם כל כך יפה (ואכזרי כמעט באותה מידה ונוראי וחשוך )ומואר . שאחרים יתהו מה מניע אותך ואת תדעי שזאת את רק את ושאפחד אף פעם לא יוכל לקחת את זה ממך . גם אם ינסה חזק חזק.

רוצה להצטרף לטיול ? בוא יהיה מדהים . רק תדע שאני אעזור בכל מעידה שלך , רק שלא תעז לערער את היציבות שלי כי אם אני אפול בגללך אני אקום ולא אהיה עוד לצדך , ואם אפול ותעזור לי לקום אשען ונמשיך הלאה בדרך , כי היא ארוכה לפנינו.

אדלג מאבן נגף לאחרת .מעליהן , והן רק יגבירו את קצב טיפוסי .

הו הינה באים להם ימים יפים , זוהרים , ומסמאים באורם . התהיה איתי בהם בלי להטיל צל עלי ? האם אתה מתאים לתפקיד ? עוד נראה .

נכתב על ידי חתולרטוב , 2/3/2013 20:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  חתולרטוב

MSN:  תבקשו :3

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחתולרטוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חתולרטוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)